بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
   تدبیر24: فناوری سیمکارت NFC فراهم‌کننده بستری است که از طریق آن می‌توان از فضای سیمکارت و بستر شبکه ارتباطی، انواع خدمات پرداخت و بانکداری همراه را ارائه کرد. این فناوری، نوعی ارتباطی رادیویی است که در فاصله کمتر از 10 سانتیمتر بین دو دستگاه مجهز به ماژول NFC برقرار شده و انجام تراکنش را امکان‌پذیر می‌کند.

با داشتن سیمکارت NFC می‌توان اطلاعات مربوط به انواع کارت‌های بانکی را روی سیمکارت و به صورت امن ذخیره کرد و پرداخت‌های آنلاین را از طریق شبکه شتاب با آن انجام داد و همچنین می‌توان انواع کیف پول را بر روی فضای امن سیمکارت تعریف کرد و بدین ترتیب تمامی تراکنش‌ها و پرداخت‌ها را به صورت آفلاین و با نزدیک کردن گوشی به پذیرنده و بدون نیاز به وارد کردن رمز، به سرعت انجام داد. امری که در انجام خریدهای خرد یک مزیت به شمار می‌رود.

در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام 2016، فروشگاهی شبیه‌سازی شده که بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند خرید مجازى و پرداخت با موبایل را بر بستر جديدترين فناوري پرداخت در دنيا يعني NFC تجربه کنند.

در این غرفه، علاقه‌مندان می‌‌توانند با گوشي و سيمكارت مخصوص، گيت متروی نمونه را باز كنند و خريد خود را از طريق موبايل و با خوانش تگ NFC محصولات انجام دهند و در نهايت از طريق موبايل پرداخت را انجام دهند و خريد خود را تحويل بگيرتد.

در حال حاضر از اين راهكار در كشورهاى پيشرفته دنيا و براي سهولت در خريد و پرداخت استفاده می‌شود.

ايرانسل همچنين در زمينه توسعه ارتباطات سازماني و خدمات به سازمان‌ها، در نمايشگاه تله‌کام 2016 خدمات شبکه همراه سازماني، شبکه امن همراه (APN)، کدهاي دستوري، اينترنت پرسرعت سازماني، تبليغات هوشمند، خدمات ابري، خدمات اينترنت اشيا (IoT) خدمات مبتني بر ارتباطات دستگاه به دستگاه (M2M) که صنايع هوشمند، شهر هوشمند، مديريت بهينه حمل و نقل، سنجش از راه دور و غيره را در بر مي‌گيرد، ارائه کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، سیم کارت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها