بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
 تدبیر24: واکنش عجیب و سکوت سنگین روزنامه کیهان در خصوص جنجال یکماهه احمدی نژاد و طرفدارانش در خصوص دیدار با رهبر انقلاب، نشانه ای است از زوال سیاسی کیهان. روزنامه ای که روزگاری، با در دست داشتن اسناد و مدارکی خاص و نه به شکل نمایشی و فرمایشی، ضمن تحلیل درست اوضاع، در پیشبرد اهداف  اش نیز کارآمد بود.

با این حال و در ۶ ماه نخست سال ۹۵، آدرس غلط انتخابات ۹۶ و همچنین تحلیل کاملا اشتباه از آرایش سیاسی انتخابات سال بعد، باعث شد دستهای خالی این روزنامه کهنه کار و البته حسین شریعتمداری رو شود.

اگرچه در ۶ ماه گذشته، حسین شریعتمداری با تغییر مواضع سال ۹۲، حسن روحانی را در هر روز و با هر بهانه ای، مورد انتقاد شدید قرار داده و بی سابقه ترین حملات را در آرام ترین روزهای کشور، روانه دولت کرده است و در این میان از اشتباه در محاسبه، گاف خبری و…هم مبرا نبوده اما در قضیه انتخابات و سرمایه گذاری روی احمدی نژاد، اشتباه بزرگی مرتکب شد و متاسفانه با وجود اخبار موثق، این اشتباه را جبران نکرد تا اینکه رهبر انقلاب، در بیاناتی تاریخی، هم رشته او و هم همفکران خوش خیالش را پنیه کرد!

در واقع رهبر انقلاب، با علنی کردن اظهاراتشان درخصوص احمدی نژاد، درس بزرگی به مخالفان و منتقدان بی انصاف دولت داد و آن این که، کشور را در شرایط کنونی، بسنجید و فعالیت کنید.

آنچه که حسین شریعتمداری فراموش کرده بود و سودای انتخابات دو قطبی و شکست روحانی در بهار ۹۶، همه داشته ها و اندوخته های سیاسی ش را بر باد داد.

حالا کیهان در شوک خبر موثق رهبری و اعلام علنی آن، گرفتار شده و در واکنش به ۶ ماه تخریب دولت و زمینه سازی برای بازگشت احمدی نژاد، دچار سرگیجه رسانه ای شده و هم در نقل بیانات رهبری، سعی در القای نشر خود دارد! هم در انعکاس نامه عجیب احمدی نژاد آنهم با تاخیر یکماهه، گویا قصد ماست مالی کردن عدم ولایت پذیری احمدی نژاد را دارد!

اتفاقی که او ماه ها برای برچسب زدنش به حسن روحانی تلاش کرد و ناکام ماند، احمدی نژاد یکماهه انجام داد و سیلی اش را هم خورد .
هر فرد دیگری این رفتار احمدی نژاد با توصیه مهم رهبری را داشت، با بدترین واکنش کیهان مواجه می شد اما شریعتمداری و کیهان همچنان خود را به خواب زدند تا اینکه رهبر انقلاب با نهیبی ملی و بین المللی، آنها را از خواب خوش بیدار کرد.

دو روز گذشته و کیهان در سکوتی فرو رفته و معلوم نیست کی میخواهد خودش را بیدار کند!

منبع : 24آنلاین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها