بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
رونمایی از یک خودروی خارجی در تالار وحدت رسانه های هنری را به واکنش واداشته و نقدها و پرسش‌هایی جدی را پیش روی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی قرار داد.
علی مرادخانی به انتقادها درباره دلایل رونمایی از یک خودروی خارجی در تالار وحدت پاسخ داد.

به گزارش مهر، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره رونمایی از یک خودروی خارجی در تالار وحدت که طی روزهای گذشته باعث ایجاد موجی از انتقاد از مدیریت بنیاد رودکی شده است در پاسخ به خبرنگار دو رسانه، گفت: من به دوستان در بنیاد رودکی تذکر دادم. آنها بحث هایی در این باره داشتند که نیاز به امکانات و بودجه دارند که ما هم پاسخ دادیم آن موضوع سر جای خودش ولی هر چیزی جایگاه خودش را دارد. 

وی در ادامه درباره میزان پول دریافتی از برپایی چنین نمایشگاهی و سوال های دیگر ابراز امیدواری کرد دیگر این اتفاق تکرار نشود. 

رونمایی از یک خودروی خارجی در تالار وحدت رسانه های هنری را به واکنش واداشته و نقدها و پرسش‌هایی جدی را پیش روی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فرهنگی هنری رودکی قرار داد. عکس های اولیه منتشرشده از مراسم نشان از این داشت که جدیدترین مدل یک خودرو لوکس خارجی در حیات تالار وحدت به عنوان یکی از فرهنگی ترین مراکز هنری کشور رونمایی شده است. این موضوع با رونمایی از عکسی دیگر شکل جدی تری به خود گرفت. در این عکس که تالار وحدت را با صندلی های خالی نشان می‌دهد روی سن تالار وحدت یک خودرو قرار گرفته است.

علی اکبر صفی‌پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی، هنری رودکی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی خودروی یکی کمپانی های اتومبیل سازی خارجی در تالار وحدت تهران توضیح داده بود: اتفاقی که در تالار وحدت تهران افتاد حداقل از نظر من اتفاق میمون و مبارکی بود و حتی ارکستر سمفونیک تهران در یک فضای بسیار خوب توانست برای تعدادی زیادی از مدیران بخش صنعت و تجارت کشور برنامه ارزشمندی را اجرا کند. اگر حمایت بخش هایی که در آنها پول جریان دارد وارد چنین مقولاتی نشود، ما تا چه زمانی می توانیم از جیب دولت هم برای آنچه از آن به عنوان هنر یاد می کنیم و هم برای نگهداری سالن‌ها هزینه کنیم؟
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها