بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
تدبیر24:در صورتی که این موراد اجرا نشود دولت آمریکا برای دومین بار در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» تعطیل می شود.
مخالفت سنای آمریکا با بودجه درخواستی ازسوی کاخ سفید برای تامین کسری بودجه دولت ایالات متحده را در آستانه تعطیلی مجدد قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، سنای آمریکا، لایحه تامین کسری بودجه فعالیتهای‌ دولت را رد کرد.

لایحه بودجه موقت هزینه با ۴۵ رای در برابر ۵۵ رای رد شد. این لایحه برای طرح در سنا به ۶۰ رای نیاز داشت.

سال مالی آمریکا روز ۳۰ سپتامبر پایان می‌یابد و در صورتی که کنگره لایحه‌ای را تا نیمه‌شب جمعه مبنی بر تصویب بودجه هزینه فدرال تایید نکند یا سطوح فعلی هزینه ها را تا ۹ دسامبر تمدید نکند برخی ادارات و فعالیتهای دولت تعطیل خواهد شد.

در صورتی که این موراد اجرا نشود دولت آمریکا برای دومین بار در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» تعطیل می شود.

در سیاست ایالات متحده آمریکا، تعطیلی دولت وضعیتی است که در آن دولت ارائه همه خدمات جز خدمات حیاتی را متوقف می‌کند. نوعاً خدماتی که با وجود تعطیلی ادامه می‌یابند عبارتند از پلیس، آتش‌نشانی، سرویس ملی آب و هوا و سازمان‌های والد آن، خدمات پزشکی در تأسیسات فدرال، خدمات پستی، نیروهای مسلح، مدیریت ترافیک هوایی و نظام تأدیبی.

بامداد سه شنبه، ۱ اکتبر ۲۰۱۳ (۹ مهر ۱۳۹۲)، باراک اوباما در سخنانی که از شبکه‌های رادیو و تلویزیون ایالات متحده آمریکا پخش شد، اعلام کرد که به دلیل تصویب نشدن لایحه بودجه دولت فدرال در کنگره این کشور، نهادهای دولتی امکان ادامه فعالیت و ارائه خدمات را ندارند و کنگره را متهم کرد که به وظیفه خود در تصویب لایحه بودجه عمل نکرده است. بدین ترتیب دولت آمریکا تعطیل شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، امریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها