بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
روحانی:
رئیس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم قزوین با بیان اینکه توفیق های دولت نتیجه حضور مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب است، گفت: صادرات، کشاورزی و بخش خدمات تا پایان سال به رشد 5 درصدی خواهد رسید.
تدبیر24:حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سی و یکمین سفر استانی خود در در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با تمجید از استقبال با شکوه مردم این استان اظهار کرد: قزوین مهد بزرگان، علما، دلاوران و ایثارگران، شهدا، سرداران و امیران، فلاسفه و اندیشمندان، پاسداران از زبان فارسی و پایتخت خوشنویسی کشور و همچون آفتابی در آسمان ایران اسلامی می درخشد.
وی با ارائه گزارش دستاورد مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران افزود: شهید رجایی آن چهره ماندگار و اسطوره صبر و ایستادگی که همواره به فرزندی ملت ایران افتخار می کرد و بار سنگین اداره و سیاست کشور در شرایط بسیار سخت سال های 59 و 60 را تا روز شهادت بر دوش گرفت، فرزند این دیار است. 
رئیس جمهوری تصریح کرد: شهید بابایی، آن خلبان ایثارگر به اعتقاد من بی نظیر در تاریخ ایران که خاطرات بسیار فراوانی از آن شهید، قبل و در طول دوران جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد دارم، چهره برومند دیگری از فرزندان این خطه است. 
روحانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روزهای ابتدایی مهرماه اظهارکرد: در روز 31 شهریور ماه، صدامیان و متجاوزان به کشور ما حمله کردند و اولین قدرت نمایی نیروهای مسلح ایران در روز اول مهر ماه با پرواز 140 فروند هواپیما به قلب عراق و بمباران مراکز حساس و حیاتی عراق بود. 
وی اضافه کرد: این حمله اولین درس قوی ملت ایران به متجاوزان در کمتر از 24 ساعت پیامی بود برای همه جهانیان که غیور مردان ایران در هیچ شرایطی تجاورز را تحمل نخواهند کرد. 
رئیس جمهوری افزود: در سراسر هشت سال دفاع مقدس، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مردم دلاور و عشایر مقاومت و ایستادگی کردند و توانستند عظمت ملت ایران را در تاریخ به ثبت برسانند. 
روحانی با بیان اینکه امروز ما باید از دوران دفاع مقدس درس بگیریم تاکید کرد: ملت ایران در دفاع مقدس در سایه وحدت، ایستادگی، ایثار و انگیزه های دینی توانست در برابر جهانیان ملت به پیروزی دست یابد. 
**
توفیق های دولت نتیجه حضور مردم و هدایت رهبری است.
روحانی همچنین اظهار کرد که گذشت، زمانی که ایران را به تروریسم متهم می کردند؛ اکنون جهان بدنبال تعامل با ایران در فضای پسا برجام است
رییس جمهوری همگان در کشور باید خود را برای ساختن ایران آماده کنند و تمام شاخص ها به ما می گوید که روند حرکت اقتصادی کشور رو به رشد است.
رئیس جمهوری گفت: اگر بین مردم دو دستگی، اختلاف و شکاف حاکم بود و در گوشه و کنار شعار می دانند و کمر همت برای ایثار و فداکاری نمی بستند و ملت ایران در برابر متجاوزان افلقی استقامت و صبر را پیشه نمی کردند آیا می توانستیم به پیروزی بزرگ و پرافتخار در دفاع مقدس دست یابیم.
روحانی با اشاره به اینکه امروز راه پیشرفت و تعالی ما در سایه وحدت، انسجام و برادری برای حفظ منافع ملی امکان پذیر است افزود: من در اینجا به مردم غیور و شهید پرور این خطه و مردم ایران عرض می کنم، پیام سفر به اجلاس غیرمتعهدها و سوغات سفر از سازمان ملل، آثار اتحاد مردم و ایستادگی و فداکاری شما و اجرایی شدن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مشاهده شد. 
رئیس جمهوری اظهار کرد: سه سال قبل که به سازمان ملل و سایر اجتماعات جهانی می رفت ، شاهد وحدت غرب و شرق و مزدوران آنها برای اتهام زدن به ملت بزرگ ایران بودیم و درهمه نطق ها و جلسات، لحن آن ها نصیحت به مسئولان ایرانی بود که چرا در امور داخلی دیگران مداخله می کنید، چرا سلاح کشتار جمع تولید و جهان را تهدید می کنید و سایر اتهامات ناروا و بی اساس. 
روحانی تصریح کرد: اما امسال در سراسر اجتماعات بین المللی، سخنرانی ها، جلسات و دیدارها با 22 نفر از رهبران جهان، اولین سخن آن ها تبریک به ملت ایران برای حفظ حقوق ایران عزیز بود. 
وی اضافه کرد: سران کشورهای غیرمتعهد در دیدارهای خود به ما می گفتند پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای تنها دفاع از حقوق خود نبود بلکه دفاع از حقوق جهان در حال توسعه و کشورهای در حال پیشرفت بود. 
رئیس جمهوری گفت: ما در مذاکرات هسته ای به جهانیان گفتیم شما نمی توانید فناوری های پیشرفته را در چند کشور محدود کنید و به سایر کشورها بگویید نباید به این عرصه وارد شوید.
روحانی تصریح کرد: امسال در سازمان ملل اگر سخنی تند حمله ای مطرح شد به آن هایی مربوط بود که از فرصت برجام به خوبی استفاده نمی کنند و اگر سخن تندی گفته شد به آنهایی بود که به مردم یمن تجاورز می کنند.
وی خطاب به ملت ایران خاطرنشان کرد: شما ملت غیور و بزرگ در این سه سال با ایثار و ایستادگی خود، چهره ایران در برابر دیدگان جهانیان را عوض کردید و به ان عزت بخشیدید. 
روحانی تاکید کرد: دولت اگرهر پیشرفتی داشته در سایه حمایت شما ملت و هدایت های رهبر معظم انقلاب بود. 
رئیس جمهوری افزود: ما امروز در تمام مذاکرات در سراسر جهان سخنمان این است که از فرصت پسابرجام در فضای ایران و منطقه استفاده کنید. 
روحانی با بیان اینکه ایران به عنوان سد دفاعی در برابر تروریسم ایستاده است تصریح کرد: دیگر گذشت ان زمان که ایران را به حمایت از تروریسم و ساخت بمب هسته ای متهم می کردند.
به گزارش ایرنا رئیس جمهوری صبح امروز چهارشنبه در سی و یکمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به استان قزوین سفر کرد. 
حضور در جمع علما و ائمه جمعه، نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی، خانواده معظم ایثارگران و شهدا و شرکت در شورای اداری استان از دیگر برنامه های اعلام شده سفر دو روزه دکتر روحانی به قزوین است. 
دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند. 
برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها