بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
   تدبیر24: در ایالت نورد راین وستفالن که پرجمعیت‌ترین ایالت آلمان است، حدود ۷۶ هزار پناهجو زندگی می‌کنند که سن‌شان زیر ۱۸ سال است. پس از آن، ایالت‌های بادن وورتمبرگ، بایرن و نیدرزاکسن هستند که به ترتیب ۳۸ هزار، ۳۵هزار و چهارصد و ۳۳ هزار پناهجوی زیر سن قانونی در آنها زندگی می‌کنند.
دولت آلمان اعلام کرده است، از مجموع ۳۰۰ هزار پناهجویی که زیر سن قانونی هستند، بیش از ۱۰۰ هزار تن زیر پنج سال سن دارند.

به گزارش ایسنا، گروه رسانه‌ای "فونکه مدین گروپه" در روزنامه خود اعلام کرد، بیشتر پناهجویان حاضر در آلمان که زیر سن قانونی هستند، در ایالت نورد راین وستفالن زندگی می‌کنند.

این گروه رسانه‌ای آماری را منتشر کرده که دولت آلمان در پاسخ به پرسش فراکسیون حزب سبزهای آلمان در مجلس فدرال این کشور (بوندس تاگ) در این باره اعلام کرده است.

بر مبنای آمار ارائه شده، در ایالت نورد راین وستفالن که پرجمعیت‌ترین ایالت آلمان است، حدود ۷۶ هزار پناهجو زندگی می‌کنند که سن‌شان زیر ۱۸ سال است. پس از آن، ایالت‌های بادن وورتمبرگ، بایرن و نیدرزاکسن هستند که به ترتیب ۳۸ هزار، ۳۵هزار و چهارصد و ۳۳ هزار پناهجوی زیر سن قانونی در آنها زندگی می‌کنند.

در آمارهای ارائه شده از طرف دولت آلمان همچنین آمده است که از مجموع ۳۰۰ هزار پناهجوی زیر ۱۸ سال که در آلمان زندگی می‌کنند، سن حدود ۴۶ هزار نفرشان زیر دو سال است و بیش از ۵۵ هزار تن نیز سن‌شان بین سه تا پنج سال است. البته در این آمار کودکانی که به تنهایی سفر کرده و خود را به آلمان رسانده‌اند، به حساب نیامده‌اند.

در آمارهای مربوطه، در مرحله نخست، کودکان سوری و سپس عراقی و افغانستانی به چشم می‌خورند.

حزب سبزهای آلمان از دولت برلین به خاطر رفتار نادرست با کودکان پناهجو انتقاد کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، پناهجو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها