بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
 تدبیر24:جان وارنر، سناتور برجسته کنگره آمریکا اعلام کرده در انتخابات پیش‌رو از هیلاری کلینتون حمایت خواهد کرد.

حمایت او که یک جمهوری‌خواه است و به مدت پنج دوره به عنوان سناتور ایالت ویرجینیا در کنگره آمریکا حضور داشته، می‌تواند تا حدود زیادی به هیلاری کلینتون برای کسب آرای این ایالت حساس کمک کند.

تیم کِین، یار انتخاباتی کلینتون هم پیش‌تر فرماندار ویرجینیا بوده و اکنون نماینده همین ایالت در مجلس سنا است و در صورت پیروزی او و کلینتون در رای‌گیری روز هشتم نوامبر،  کِین به عنوان معاون او برگزیده خواهد شد.

این نخستین بار است که جان وارنر از یک نامزد دموکرات در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کند.

او روز چهارشنبه هفتم مهر (۲۸ سپتامبر) در حالی که تیم کِین او را همراهی می‌کرد رسما حمایت خود از کلینتون را اعلام کرد و گفت به نظر او اظهارات دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، "اضطراب‌آور" است و او برای ارتش "احترام" قایل نیست.

خبر حمایت این سناتور با سابقه جمهوری‌خواه که تنها دو روز بعد از نخستین مناظره تلویزیونی میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ اعلام می‌شود، می‌تواند امتیازی بزرگی برای دموکرات‌ها محسوب شود.

جان وارنر بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۲۰۰۹ (سی سال) به عنوان نماینده ایالت ویرجینیا در مجلس سنای آمریکا حضور داشت؛ ایالتی که به طور تاریخی یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های جمهوری‌خواهان بوده اما در چند دهه گذشته بارها به سیاست‌مداران دموکرات روی خوش نشان داده است.

همزمان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از تصمیمش برای افزایش آگهی‌های انتخاباتی خبر داده و اعلام کرده بنا دارد از ترامپ برای اهدای بزرگترین کمک مالی از محل دارایی های شخصی‌اش درخواست کند.
منبع: بی بی سی
برچسب ها: تدبیر24 ، کلینتون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها