بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
  تدبیر24:فرمانده ناجا با اشاره به پیش بینی تردد بیش از ۲میلیون زائر از مرزهای ایران برای شرکت در مراسم اربعین اعلام کرد: ماموران برای صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.
 
به گزارش مهر، سردار حسین اشتری در خاتمه دیدار با مراجع معظم تقلید در قم در جمع خبرنگاران، گفت: توفیقی بود که امروز در محضر مراجع معظم تقلید در قم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای ماه محرم، خدمات رسانی به هیئت های مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز امیدواری کرد: انشاءالله با یک نظم خاص و امنیت مطلوب مراسم ماه محرم انجام شود.

فرمانده ناجا به هیئت های مذهبی توصیه کرد: در محرم هماهنگی و همکاری لازم را با ماموران نیروی انتظامی داشته باشند.

سردار اشتری با اشاره به پیش بینی تردد بیش از دو میلیون زائر از مرزهای ایران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی(ع)، گفت: امنیت تردد و تسهیل عبور و مرور زائران برای مراسم اربعین بر عهده نیروی انتظامی است؛ امسال نیز همانند سنوات گذشته این مراسم  هرچه باشکوه تر و بلکه بهتر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به تسهیل در صدور گذرنامه زائران اربعین حسینی(ع)، گفت: سعی شده چند روز قبل از اربعین شیفت کاری مأموران بیشتر شود بنابراین ماموران برای صدور گذرنامه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

فرمانده ناجا به زائران توصیه کرد: برای تکمیل مدارکشان هرچه زودتر اقدام و در سامانه سماح ثبت نام کنند و حتماً ویزا نیز به همراه داشته باشند.
برچسب ها: تدبیر24 ، اربعین ، ناجا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها