بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
 تدبیر24:  کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بین 5 مربی گران دنیا قرار گرفته است. در تازه‌ترین برآورد دستمزدهای مربیان ملی فوتبال، او گران‌تر از مربیان پرتغال، ایتالیا و فرانسه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت برزیل، سم الردایس سرمربی تیم ملی انگلیس که با دریافت 3 میلیون یورو، گران‌ترین مربی تیم‌های ملی فوتبال در جهان بود، اخیرا به دلیل رسوایی مالی در این کشور از سمت خود برکنار شده است و اکنون گرت ساوت گیت بازیکن سابق این کشور هدایت این تیم را برای 4 بازی به صورت موقت بر عهده دارد.

تیم ملی انگلیس همیشه به خاطر دادن حقوق‌های نجومی به تیم های ملی خود معروف بود و حالا بعد از رفتن الردایس از این تیم، به دنبال مربی دیگری است. اکنون با رفتن سم الردایس، فاتح تریم سرمربی تیم ملی ترکیه با دریافتی 2.7 میلیون پوند گران‌ترین سرمربی تیم های ملی در جهان است.

بعد از این مربی، تیته سرمربی تیم ملی برزیل قرار دارد که اخیر دونگا روی نیمکت پرافتخارترین تیم ملی جهان نشسته است و سالیانه 2.5 میلیون پوند درآمد دارد. فدراسیون فوتبال برزیل نیز معیارهایی دارد و معمولا حقوق های بالایی برای مربیان خود در نظر می‌گیرد.

در این بین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز که در سال 2011 هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت، علاوه بر اینکه گران‌ترین مربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است، با دریافتی 1.6 میلیون پوند در سال در رده پنجم و بالاتر از خیلی از مربیان مشهور و پرافتخار قرار دارد.

لیست گران‌ترین مربیان تیم‌های ملی در فوتبال دنیا:

1- فاتح تریم - ترکیه 2.7 میلیون پوند

2- تیته - برزیل 2.5 میلیون پوند

3- یواخیم لوو - آلمان 2.15 میلیون پوند

4- یورگن کلینزمن - آمریکا 2.01 میلیون پوند

5- کارلوس کی روش -ایران 1.62میلیون پوند

6- دیده دشان - فرانسه 1.3 میلیون پوند

7- خوزه پکرمن - کلمبیا 1.25 میلیون پوند

8- جامپارو ونتورا - ایتالیا 1.16 میلیون پوند

9- فرناندو سانتوس - پرتغال 962 هزار پوند

در این فهرست سرمربی استرالیا که با این تیم قهرمان جام ملت های آسیا شده و همچنین اولی اشتلیکه سرمربی کره جنوبی که نایب قهرمان جام ملت های آسیا شده و نیز سرمربی ژاپن دیده نمی‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها