بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
  تدبیر24:  مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اظهارات زیگمار گابریل گفت: او وزیر اقتصاد آلمان است اما پیش‌شرطش پیش‌شرط صهیونیست‌های آمریکایی است و می گوید ایران روابطش را با اسرائیل بهبود بخشد.

سردار سرلشکر سید حسن فیرزوآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به سفر وزیر معاون صدراعظم و وزیر اقتصاد آلمان و سخنان وی پیش از این سفر گفت: وزیر بازرگانی آلمان قبل از اینکه به ایران بیاید، پیش شرط گذاشته و پیش‌شرطش پیش شرط صهیونیست‌های آمریکاست، او وزیر اقتصاد آلمان است اما پیش‌شرطش پیش‌شرط صهیونیست‌های آمریکایی است و می گوید ایران روابطش را با اسرائیل بهبود بخشد.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: آلمانی‌ها یک ملت مستقل و خوشنام از نظر فناوری و پرکاری هستند و این کشور الان از نظر اقتصاد در رتبه اول اروپاست اما از خودش اراده نداره و خودش بر خودش حکومت نمی‌کند! این چه عزتی است؟ کدام ملت دوست دارد که این وضعیت را داشته باشد؟

وی افزود: این موضوع فقط در سیاست خارجی‌ آلمان نیست و مگر در داخل هم می‌توانند آزاد و آن طوری که خودشان می‌خواهند باشند؟

فیروزآبادی تصریح کرد: مردم آلمان به‌ذات با صهیونیست‌ها مخالف و دشمن هستند. بخاطر اینکه از بس ظلم و ستم صهیونیست‌ها را تحمل کردند.

وی اظهار داشت: فکر نکنید صهیونیست‌ها فقط برای مردم فلسطین ظالم‌اند، صهیونیست‌ها اول یهودی‌های پراکنده‌ای در کشورهای اروپایی، روسیه و آمریکا بودند تا اینکه فکر صهیونیست بوجود آمد و یک گروهکی مثل منافقین درست شد.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: این گروهک تلاش کرد که هم سیاسیون کشورها را با خودش هماهنگ کند و هم فشار مضاعفی روی خود یهودی‌ها گذاشت تا اینها را به سرزمین‌های اشغالی بکشاند، یهودی‌ها با عشق به فلسطین نیامدند.

 «زیگمار گابریل» معاون صد‌‌‌‌‌‌‌‌راعظم و وزیر اقتصاد‌‌‌‌‌‌‌‌ آلمان چند روز قبل از ورود به ایران «عاد‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌سازی» روابط با تهران را مشروط به این دانسته بود که ایران، رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد‌‌‌‌‌‌‌‌.

رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات مداخله جویانه وزیر آلمان گفت: مقامات جمهوری اسلامی به امثال وزیر اقتصاد آلمان اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهند داد و من اگر جای دولت و وزیر محترم خارجه بودم اجازه نمی دادم این وزیر وارد کشور شود.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در ادامه واکنش ها به سخنان «زیگمار گابریل» از پذیرفتن وی به حضور سرباز زد و این دیدار که از پیش برنامه ریزی شده بود را لغو کرد، از طرفی گویا محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز بنای دیدار با گابریل را داشت که این دیدار هم صورت نگرفت.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها