بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
 تدبیر24:  انفجار در بزرگترین کارخانه صنایع شیمیایی آلمان "BASF" یک کشته، شش زخمی و شش مفقود بر جای گذاشت.

به گزارش ایسنا، این انفجار در مسیر یک خط لوله انتقال مواد شیمیایی مایع رخ داده و هنوز علت آن مشخص نشده است.

روز گذشته (دوشنبه) انفجاری در کارخانه BASF واقع در شهر "لودویگزهافن" در کناره رود "راین" رخ داد که باعث چندین آتش‌سوزی در محوطه این کارخانه شد. در اثر این انفجار یک نفر کشته، شش نفر به شدت زخمی و شش نفر دیگر ناپدید شده‌اند.

این انفجار در مسیر خط لوله انتقال مواد شیمیایی مایع در غول صنعت شیمیایی جهان روی داده است. مدیران BASF بلافاصله کنفرانسی خبری تشکیل دادند و اعلام کردند که در این خط لوله مایعات قابل اشتعال و گاز مایع تحت فشار بالا بارگیری شده بوده است. با این حال گفته‌اند که علت روی دادن این انفجار هنوز روشن نیست.

مسئولان شهری به ساکنان دو شهر لودویگزهافن و "مانهایم" هشدار داده‌اند که به علت وجود دود پنجره‌هایشان را بسته نگاه داشته و حتی‌المقدور در خانه بمانند. وسایل تهویه هوا و سردکننده و گرم‌کننده‌ها نیز باید خاموش بمانند. همچنین از رانندگانی که در این مسیر در حال حرکتند خواسته شده مسیرشان را تغییر دهند.

به گزارش دویچه‌وله، BASF بزرگترین کارخانه مواد شیمیایی آلمان و از نظر درآمد و سرمایه‌گذاری بزرگترین در دنیاست. این شرکت بیش از ۱۱۲ هزار کارمند در ۸۰ کشور دنیا دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها