بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
جمعی از متخصصان و مدیران ورزش کشور با انتشار نامه ای خطاب به رییس جمهوری اسلامی ایران از تصمیم دکتر حسن روحانی برای معرفی سیدنصرالله سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
تدبیر24: نامه دوم جمعی از متخصصان و مدیران ورزشی ایران پس از آن منتشر شد که این جمع در نامه اول خود سه گزینه از جمله سید نصرالله سجادی را برای وزارت ورزش و جوانان به رییس جمهوری پیشنهاد کرده بودند، اما پیش از آن که این نامه منتشر شود، دکتر روحانی سجادی را انتخاب کرده بود.

اینک این جمع متخصصان و مدیران ورزشی در نامه ای دیگر تصمیم رییس جمهوری برای معرفی سجادی را پاسخ به یک خواست تاریخی و منطقی برای سپردن ورزش به صاحبان آن دانستنه اند و خطاب به دکتر روحانی نوشته اند از اینکه تدبیر و امید را در ورزش هم معنی کردید، متشکریم.

متن این نامه را بخوانید:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت فراوان و با آرزوی موفقیت دولت تدبیر و امید و اعتدال، به استحضار می رساند: ما جمعی از مدیران و متخصصان ورزش روز گذشته طی نامه سرگشاده از محضر حضرت حضرت عالی درخواست کردیم که برای یک بار هم شده ورزش را به صاحبان آن، یعنی کارشناسان و متخصصان تربیت بدنی بسپارید و نتیجه عملکرد ان را نیز با دوره های قبل مقایسه کنید.

خوشبختانه هنوز ساعتی از نگارش نامه فوق الاشاره نگذشته بود،...و هنوز در هیچ رسانه ای هم درج نشده بود که خبر شادی بخش و امیدآفرین معرفی جناب آقای دکتر سجادی که یکی از بهترین های تربیت بدنی و ورزش است، زینت بخش رسانه ها گردید. برخویش فرض دانستیم سپاس قلبی و صمیمانه خویش را به حضور جناب عالی از این انتخاب که حاکی از تدبیر و نیک اندیشی است، ابراز نماییم.

جناب آقای رییس جمهور

از این که به خواست تاریخی و منطقی جامعه ورزش جامعه عمل پوشاندید، متشکریم. از این که اراده و اعتماد فرمودید و ورزش را به صاحبان آن می سپارید، متشکریم. از این که به علم و تجربه و تخصص که همگی در جناب آقای دکتر سجادی متبلور است، بها دادید، متشکریم. از این که گزینه ورزش را هم به دور از شعارگرایی رایج هم شان سایر همکارانتان برگزیدید، متشکرم. از این که ورزش را هم همانند سایر امور اجرایی، در عمل - نه در شعار و گفتار- در چارچوب مسئولیت ها و رسالت های دولت خویش دانستید، متشکریم. از این که با این انتخاب و معرفی چنین شخصیتی، ورزش را یک مجموعه و مقوله فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی به حساب آوردید، متشکریم. از این که ثابت کردید در کشور عزیز ما هم مانند کشورهای توسعه یافته، ورزش علم است و فن، صنعت است و دیپلماسی، مهارت است و تجربه،...این نگاه شما را به ورزش تحسین می کنیم. از این که تدبیر و امید را در ورزش هم معنی کردید، متشکریم و در یک کلام: روحانی عزیز متشکریم.

جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان تربیت بدنی و ورزش کشور

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها