بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
 تدبیر24:  فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو کلاهبردار تبعه خارجی و کشف ۸۰۰ هزار یورو اسکناس جعلی از آنها در شیراز خبر داد.

به گزارش تسنیم، فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو کلاهبردار تبعه خارجی و کشف 800 هزار یورو اسکناس جعلی از آنها در شیراز خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس از کلاهبرداری توسط دو نفر تبعه خارجی در شهرستان شیراز مطلع و بررسی سریع موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار احمدعلی گودرزی افزود: ماموران به محض اینکه از حضور این دو کلاهبردار در شیراز مطلع شدند، فعالیت آنها را رصد کردند که متوجه شدند آنها با هدف کلاهبرداری از یک فرد ایرانی تقاضای 200 هزار دلار وجه نقد به منظور سرمایه‌گذاری و تبدیل آن به 800 هزار دلار از طریق چاپ اسکناس تقلبی و انجام تغییرات شیمیایی و ادغام پول‌های اصلی و جعلی و تبدیل کلیه وجوه به پول‌های واقعی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیات دستگیری این دو کلاهبردار کلید خورد و هر دو نفر تبعه خارجی دستگیر شدند عنوان کرد: از این دو کلاهبردار 16 بسته 500 برگی کاغذهای سیاه جعلی جهت تولید اسکناس‌های 100 یورویی (مجموعا 800 هزار یورو) و دو قوطی فلزی حاوی پودر و مواد شیمیایی و تعدادی دستکش و ماسک یک بار مصرف کشف شد.

وی گفت: در تحقیقات به عمل از متهمان، هر دو نفر به بزه انتسابی اعتراف کردند که تحقیقات جهت شناسایی سایر همدستان و مالباختگان ادامه دارد.

کشف محموله موادمخدر با استفاده از سگ موادیاب در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف 65 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو جک با استفاده از سگ موادیاب خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا به منظور مقابله با ورود موادمخدر با به کارگیری سگ موادیاب، ‌اقدام به کنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان کردند.

سرهنگ علی شیبانیان با بیان اینکه ماموران در این راستا به یک دستگاه خودرو جک شاسی بلند مظنون و آن خودرو را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو 65 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌های  مختلف در قسمت کف اتاق در زیر صندلی جاسازی شده و به جهت عدم تشخیص آنها توسط سگ موادیاب، با مواد مختلف آغشته شده بود، کشف شد.

وی گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف محموله برنج قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از توقیف یک کامیون حامل 15 تن برنج قاچاق به ارزش 608 میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان لامرد، به منظور برخورد با قاچاق کالا ‌اقدام به کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های اطراف این شهرستان کردند.

سرهنگ علیرضا نوشاد با بیان اینکه در این راستا ماموران موفق شدند یک دستگاه کامیون بنز ده چرخ حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند عنوان کرد: در بازرسی از این کامیون 380 کیسه 40 کیلویی برنج قاچاق به وزن 15 تن و 200 کیلوگرم کشف و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ نوشاد با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضائی گفت: ارزش این محموله کالای قاچاق 608 میلیون ریال برآورد شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، شیراز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها