بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
 تدبیر24:  نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهایی که روحانی در نا امیدی به سر می‌برد و برای ورود به انتخابات تردید دارد، اسحاق جهانگیری برای ورود به عرصه در حال رایزنی است.

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با  رسا، گفت: نظرسنجی‌های مراکز معتبر نظرسنجی نشان می‌دهد که اقبال از رییس دولت یازدهم از سوی مردم به شدت کاهش یافته است. امروز طبقات ضعیف جامعه به نمایندگان مجلس و در مجامع عمومی می‌گویند؛ قبل از دولت یازدهم دارای شغل بوده‌اند اما در حال حاضر با معضل بیکاری مواجه هستند.

وی افزود: اتفاق ناخوشایندی که امروز رخ داده است می‌توانست صورت نپذیرد، به این معنا که؛ دولت در قدم اول مسایل داخلی و مشکلات کشور را منوط به توافقات خارجی و همکاری با کشورهای غربی کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متاسفانه دولت یازدهم برخی از مسائل را در گرو با مذاکرات با آمریکا در نظر گرفت و توجه نکرد که جوهر دشمنی در نهاد آمریکا وجود دارد. امروز شاهد هستیم که 4 سال مانند برق سپری شده است و دولت و شخص روحانی فرصت‌های طلایی را از دست داده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با پرداختن به موضوع «برجام»، بیان داشت: امروز برجام هم دیگر از سوی دولت قابل دفاع نیست، حتی صدای فریاد محمدجواد ظریف هم بلند شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت روحانی خروج از رکود، مشکل بیکاری، معیشت، بحران آب و ازدواج و دیگر مشکلات را مرتبط با برجام می‌دانست و تمام امید خود را متوجه «برجام» کرده بود. این نظرات تمام افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد و مردم امروز ملاحظه می‌کنند که نه تنها چیزی به دست نیاورده‌اند، بلکه داشته‌های خود را نیز از دست داده‌اند.

کریمی قدوسی با بازگو کردن اظهارات مقامات آمریکایی، ابراز داشت: امروز وزیر خارجه فریبکار آمریکا با پُررویی هرچه تمام اعلام می‌کند که ما تحریم‌های بانکی ایران را حل نکرده‌ایم و برطرف نیز نخواهیم کرد تا ایران دست از حمایت حزب‌الله و فلسطین بکشد. این حرف ها نوعی اعتراف است که آمریکا زیر «توافق هسته‌ای» زده است.

نماینده اصولگرای مجلس دهم تصریح کرد: علی‌رغم اعلام آشکار مقامات آمریکایی مبنی بر عمل نکردن به مفاد برجام، شخص حسن روحانی در نیویورک اعلام کرد که آمریکا قول داده است به تعهدات خود عمل کند.

وی اظهار داشت: تمام نتایج نظرسنجی‌ها به دست رییس دولت رسیده است، همین نتایج هم باعث شده است که روحانی به شدت دچار تردید شود که آیا به جریان انتخابات سال 96 ورود کند یا نه؟

کریمی قدوسی افزود: در این روزها معاون اول رییس جمهور(جهانگیری) به افراد مختلف مراجعه می‌کند و می‌گوید که روحانی امید ندارد و دچار تردید شده است تا به نوعی خود او بتواند وارد عرصه شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت جاری کشور، بیان داشت: کشور با وجود تمام استعدادهای موجود، با مشکلات فراوانی نیز رو به رو است، تمام بار این مشکلات بر عهده قوه مجریه است و به شخص رییس دولت فشار وارد می‌کند، بر همین اساس به نظر می‌رسد که روحانی دیگر نمی‌تواند بار این مشکلات را تحمل کند. بنده هم خیرخواهانه به روحانی گفته‌ام به جریان انتخابات ورود نکند تا شرایط کشور و منطقه دست به دست هم بدهد تا در نهایت به نقطه عطفی برسیم که وضع مردم بهبود پیدا کند و یک دولت قوی، انقلابی و پر انرژی روی کار بیاید.

کریمی قدوسی در پایان گفت: قطعا وجود یک دولت قوی و پر انرژی می‌تواند مشکلات را حل کند و کشور را از رکود و مشکلات عبور دهد، اما تمام این اتفاقات زمانی می‌تواند رخ بدهد که رییس قوه مجریه دارای این توانایی باشد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها