بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
حضرت آیت الله وحید خراسانی:
  تدبیر24:   این مرجع تقلید در دیدار جمعی از مسؤولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی با بیان این که معروف و منکر باید در جامعه شناخته شود، گفت: فهم این مطالب بسیار مشکل است.

او افزود: معروف و منکر هر کدام سه قسم دارد که به معروف عقلی، معروف عرفی و معروف شرعی تقسیم می شود که شناخت آنها کار هر کسی نیست.

آیت الله وحید خراسانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: امت خاتم افضل امم است؛ در زمینه امر به معروف و نهی از منکر شرایطی لازم است، اولا باید خود معروف و منکر را شناخت و علم لازم است.

او ادامه داد: ثانیا عمل لازم است، آمر به معروف خودش اول باید عامل باشد، اگر دستورات دین عملی شود آن وقت جلوه این آیین برای دنیا روشن خواهد شد؛ اعظم و اهم امر به معروف و نهی از منکر در عاشورا و از سوی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اتفاق افتاد.

به گزارش رسا،این مرجع تقلید با بیان این که شخصیتی در عالم وجود مانند سیدالشهدا(ع) پیدا نشده است، به فضیلت زیارت امام حسین(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: همه پیامبران، ملائک مقرب خداوند و بزرگان آرزو دارند که به زیارت حضرت بروند.

او در توصیه ای به حاضران عنوان کرد: سعی کنید اول خودتان معروف و منکر را بشناسید و بعد به مردم توصیه کنید، اگر مجموعه آمران به معروف و ناهیان از منکر با نیت پاک فعالیت کنند ان شاءالله موفق می شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، معروف ، منکر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها