بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
  تدبیر24:   معاون فرهنگی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:به مناسبت هفته پدافند غیر عامل توفیقی حاصل شد تا همراه جمع کثیری از خدمتگزاران استان تهران جهت تجدید عهد و میثاق با امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین امیری آتشانی در ادامه افزود:حضور در حرم مطهر امام راحل به این منظور است تا بتوانیم آن آرمان های بلندی که حضرت امام خمینی (س)  بنا نهاده را ادامه دهیم و یکبار دیگر اعلام کنیم ما در پرتو ولایت مقام معظم رهبری در تلاش هستیم آرمان های انقلاب اسلامی امام راحل و شهدا را در سطح ایران اسلامی و جهان تحقق ببخشیم.

امیری آتشانی تصریح کرد: پدافند غیر عامل به عنوان پایداری ملی است و آنچه که در پایداری ملی ،ملت و کشور حائز اهمیت است تکیه بر مردم است و حضور مردم به ویژه نسل جوان و با بهره گیری از فرصت هایی که در آیین و مناسک دینی وجود دارد استحکام انقلاب اسلامی را افزایش می دهد. 

وی بیان کرد:مراسم های مذهبی ، دینی  و ملی به نوعی پدافند غیر عامل و پایداری ملی به شمار می رود که به انسجام ملی و همبستگی ملت می پردازد.از این رو  تجدید میثاق و برگزاری چنین آیین هایی  بهترین فرصتی است که همه مسئولان در عرصه های فرهنگی و غیر فرهنگی بتوانند هر چه بیشتر نسل جوان و جامعه را با عمق این مراسم آشنا کنند، تا نسل جوان بدانند که رشادت ها و جانبازی هایی که وجود داشته باعث شده است تا اسلام و انقلاب اسلامی حفظ شود.

آتشانی در پایان خاطر نشان کرد: روحیه ظلم ستیزی عاشوراییان باید در سطح جامعه همچون گذشته چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب بوده، زنده بماند.زیرا بهترین راهی که جامعه را در مقابل دسیسه های دشمن بیمه می کند برپایی همین تجدید میثاق ها ،مراسم ها و مناسک های دینی است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان
برچسب ها: تدبیر24 ، دسیسه دشمن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها