بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
 تدبیر24:  مرد مشگین‌شهری که همسرش را با ضربات چماق به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسانده بود، در حین فرار از صحنه جنایت تصادف کرد و جان باخت تا راز این جنایت هولناک سر به مهر بماند. این قاتل فراری در مشگین‌شهر پس از به قتل رساندن همسرش سعی داشت با خودروی پراید فرار کند؛ اما غافل از این‌که چند کیلومتر جلوتر حادثه مرگباری در انتظارش است. این شوهر قاتل در حالی‌که سوار بر خودروی پراید در حال دور‌شدن از محل جنایتش بود با یک کامیون برخورد کرد و زیر چرخ‌های این کامیون جان داد. هنوز علت و  انگیزه‌های احتمالی قاتل از ارتکاب به این جنایت هولناک مشخص نشده است.  

این مرد عصر شنبه در منزل مسکونی خود واقع در شهرک فرهنگیان مشگین‌شهر همسر خود را با ضربات چماق به طرز فجیعی کشته بود. این قاتل پس از ارتکاب به این جنایت وحشیانه سعی داشت با خودروی پراید فرار کند؛ اما لحظاتی بعد خودش در یک تصادف خونین جان داد. این شوهر قاتل، دقایقی پس از قتل همسرش  به هنگام رانندگی در جاده کمربندی مشگین‌شهر با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد کرد و در دم کشته شد. شدت این تصادف به‌ حدی بود که سواری پراید به آهن‌پاره‌ای تبدیل شد و از جسد راننده آن‌ که دقایقی قبل از آن همسرش را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسانده بود، تنها قسمتی از بالا‌تنه‌اش در محل حادثه باقی بماند.

راننده این کامیون که در این حادثه مصدوم شده بود، درباره جزییات این حادثه گفت: «راننده پراید در وضع عادی نبود و با خروج از مسیر خود به سوی کامیون من حرکت کرد و زیر چرخ‌های کامیون گرفتار شد.» سرگرد شایقی، کارشناس پلیس راه استان اردبیل نیز علت این سانحه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد.

گفتنی است جزییات بیشتر این حادثه ازجمله علت و انگیزه قتل توسط کارآگاهان پلیس مشگین‌شهر در دست بررسی است.

منبع: روزنامه شهروند
برچسب ها: تدبیر24 ، قتل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها