بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
تدبیر24:   بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلین ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و افزود: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است.

به گزارش ایسنا، "ایمان شهسواری" در حاشیه صحنه کشف اجساد گفت: قاتلین عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک نموده بودند.

وی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31 ساله‌اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان افزود: طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص گردید قاتلین دو نفر به نام‌های (ح.الف)31ساله و (ی.ق)28ساله هستند.

وی تاکید کرد: پس از شناسایی، دستور دستگیری قاتلین توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی با وجود این‌که این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده‌اند، نهایتا موفق به دستگیری این قاتلین حرفه‌ای گردیدند.

شهسواری گفت: قاتلین پس از سرقت طلا ، جواهرات و ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه نمودن این زن و فرزندش شش ساله‌اش می‌نمایند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه‌ای شهر و در یک گودال حفر می‌نمایند.

وی در خصوص شیوه کار متهمین افزود: این افراد با ایجاد طرح دوستی با زنان بی‌سرپرست و کسانی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند اقدام به دزدیدن اموال‌شان می‌کردند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این‌که بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد؛ زنان بایستی بر عواطف واحساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از پرونده‌ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف و احساسات پاک برخی از زنان و دختران،اقدام به فریب آنها می‌نمایند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می‌پیوندد.

شهسواری تاکید کرد: تمامی افراد جامعه بایستی نسبت به مراعات مقررات شرعی توجه لازم را داشته باشند و در تمام شرایط خداوند را ناظر به کارهای خود بدانند.

وی هم‌چنین خطاب به مجرمین هشدار داد، بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می‌توان هر کاری را انجام داد و کسی از آن باخبر نشود. مطمنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و هم‌چنین در برابر قانون باشند.  
 
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلین سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود داشتند.
برچسب ها: تدبیر24 ، دزدی ، قتل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها