بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
 تدبیر24:  بهرام قاسمی گفت: دومین دور گفت‌وگوهای ایران و اروپا در ماه دسامبردر بروکسل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران اظهار کرد:‌ مسائل مختلفی  از جمله در زمینه تکنولوژی، سرمایه ، ایرانیان مقیم در اروپا و بسیاری از پارامترهایی که می‌تواند در روابط دو طرف مطرح باشد در این مذاکرات مطرح است و معاون وزیر خارجه سرپرستی این مذاکرات را بر عهده دارد.

حقوق بشر یکی از مسائلی  که در مذاکرات با اروپا مطرح می‌شود

وی همچنین در رابطه با موضوع حقوق بشر و طرح آن در این مذاکرات گفت: موضوع حقوق بشر می‌تواند یکی از مسائلی باشد که در این مذاکرات مطرح می‌شود اما الزاما این مذاکرات حول محور حقوق بشر نیست، ما مسائل زیادی را با طرف اروپایی داریم.

وی خاطر نشان کرد:‌ ما در بحث حقوق بشر، دیدگاهها و نگاههای خود را بر اساس دین اسلام و نیز قانون اساسی داریم و آنها هم نگاه خود را دارند که می‌توانیم در این رابطه شنونده نظرات یکدیگر باشیم.

تایید حضور سفیر ترکیه در ایران در وزارت خارجه

قاسمی حضور هفته گذشته سفیر ترکیه در تهران در وزارت خارجه برای ارائه توصیحات و گفت‌وگو پیرامون مسایل دو جانبه، سوریه ، عراق و خلیج فارس را تایید کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، بروکسل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها