بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۶۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کواکبیان:
  تدبیر24: رئیس شورای اجرایی مجلس ایران در اتحادیه بین المجالس جهانی با انتقاد از ادعاهای بی‌پایه نماینده امارات متحده عربی درباره جزایر ایرانی گفت: این ادعاها در تعارض با قصور حقوق بین المللی منشور سازمان ملل و روابط خوب همسایگی است و همواره جمهوری اسلامی ایران حاکمیت خود بر این مناطق مورد تاکید دارد.

به گزارش ایسنا مصطفی کواکبیان در نشست اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) در ژنو اظهار کرد:  در این جلسه نماینده امارات متحده عربی یکسری ادعاهای بی پایه و غیرقابل توجهی علیه یکپارچگی تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد که این قبیل ادعاها در تعارض با اصول حقوق بین الملل منشور سازمان ملل و روابط خوب همسایگی است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حاکمیت خود بر جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس همواره مورد تاکید قرار داده است و بر مبنای سیاست اصولی خود مبتنی بر تامین امنیت، ثبات و برقراری صلح در خلیج فارس با کشورهای منطقه اقدامات گسترده‌تری را برای اعتمادسازی و گسترش اقدامات اعتمادساز دو جانبه در کشورهای منطقه انجام داده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این زمینه آمادگی خود را برای مشارکت و گفت‌وگوهای دوجانبه با کشور امارات متحده عربی برای تداوم و تقویت روابط و رفع سوء تفاهمات که ممکن است بین دو کشور وجود داشته باشد، اعلام می کند.

کواکبیان درعین  حال گفت: البته این مسئله واضح است که تمامیت سرزمینی و حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران بر سر این جزایر اصلا قابل مذاکره نیست.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تدبیر24 ، کواکبیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها