بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
بیل کلینتون:
  تدبیر24: بیل کلینتون گفت، تمایل دارد در صورت پیروزی همسرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا "آقای اول" آمریکا نباشد بلکه به جای آن برای او از عنوان "داوطلب اول" این کشور استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری حزب دموکرات این کشور برای انتخابات امسال، در مصاحبه با دیلی میل خواهان دریافت یک عنوان جدید در صورت پیروزی همسرش در این انتخابات شد.

بیل کلینتون در این مصاحبه اظهار کرد: چیزی که من امیدوار هستم به من بگویند داوطلب اول آمریکا است چرا که می‌خواهم بهترین نیروی کار رایگانی که همسرم در ریاست جمهوری از آن برخوردار می‌شود، باشم.

بیل کلینتون دست به یک تور دو روزه با اتوبوس در ایالت کارولینای شمالی در حمایت از کمپین ریاست جمهوری همسرش زده است.

بیل کلینتون در جریان این تور از رای دهندگان و حامیان داوطلب تشکر کرد و در پاسخ به این که در زمان ریاست جمهوری هیلاری چه سمتی می‌خواهد داشته باشد، گفت: من تا زمانی که همسرم پیروز انتخابات باشد اهمیتی به این که چه عنوانی دارم نمی‌دهم اما می‌خواهم در صورت پیروزی او "داوطلب اول" آمریکا باشم.
مطالب مرتبط
برچسب ها: تدبیر24 ، کلینتون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها