بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
  تدبیر24: این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اگر قرار بود مسئولان به دنبال پرونده احمد متوسلیان باشند چرا 37 سال آن را رها کردند، مرگ بر کسی که اطلاعات نداشت و گفت کار تمام است و گفت کرکره را پایین بیاورید و حتی سکوت اختیار کرد.

به گزارش فارس، سردار سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب در غرفه باشگاه خبری توانا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات حضور یافت.

سردار قاسمی درباره خبری که امروز 18 آبان درباره سردار احمد متوسلیان در برخی خبرگزرای‌ها مبنی بر زنده بودن وی منتشر شد و اینکه چرا در اینباره اقدامی از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد، اظهار داشت: از زنده نگه داشتن این پرونده برخی نفع می‌برند و برخی ضرر می‌کنند بنابر این اگر به این نکته توجه کنیم تکلیف این پرونده مشخص می‌شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه برخی افراد از سکوت در قبال این پرونده سود می‌برند، تصریح کرد: درباره این موضوع بنده یک لیستی دارم که خودم افراد آن را لیست و مشخص کرده‌ام چه کسانی نفع برده و چه افرادی ضرر می‌کنند. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن از نپرداختن به این مسئله خوشحال می‌شود، افزود: دشمن می‌خواهد ما به دنبال چیزی برویم که خودش ایجاد و بزرگنمایی کرده در حالی که ما خودمان آرنولد و اسپایدرمن‌های زیادی داریم که دروغین هم نیستند اما نمی‌توانیم آنها را تبلیغ کنیم، این اسپایدرمن‌ها کاذب نیستند بلکه مردهایی هستند که اهل شمشیر زدن هستند. 

وی ادامه داد: سوال ما از مسئولان این است که آیا جرأت می‌کنند پرونده احمد متوسلیان را در کتاب‌های درسی بیاورند؟ رهبر انقلاب چندی قبل فرمودند که بیش از 70 جلد کتاب درباره لانه جاسوسی وجود دارد اما اثری از آن در کتاب‌های درسی نیست، بنده می‌خواستم به ایشان نامه بدهم و بگویم این جریان یک درس حسین فهمیده را حذف کرد و به شکلی  اتفاقی و با شیب ملایم اصلاح شد. 

سردار قاسمی ضمن انتقاد از حذف درس مربوط به حسین فهمیده خاطر نشان کرد: آنها گفتند که ما بخشنامه می‌کنیم که معلمان حتماً این درس را مشق کنند، این در حالی بود که هاآرتص یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشت که مشکل ما با ایران هسته‌ای و موشکی نیست بلکه از اساس مشکل ما این است که دروس آنها تروریست‌پرور است و مصداق آنها نیز همین درس رهبر کوچک بود از این رو بعد از این اتفاق نه دم خروس بلکه خود خروس بیرون زد و آفتاب آمد دلیل آفتاب.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: حرف ما این است که اگر قرار بود مسئولان به دنبال پرونده احمد متوسلیان باشید چرا 37 سال آن را رها کردید، مرگ بر کسی که اطلاعات نداشت و گفت کار تمام است و گفت کرکره را پایین بیاورید و حتی سکوت اختیار کرد. 

وی تصریح کرد: کسانی که خود را کشاف‌الاحمد می‌دانستند چرا امروز این پرونده را رها کردند و امروز می‌گویند اطلاعات دارم، مگر قبلاً خبر داشتید که شهید شده است، اطلاعاتتان که می‌گویید احمد متوسلیان شهید شده کجاست، چرا سکوت کرده‌اید، برخی از اینکه این پرونده زنده بماند ناراحت هستند. 

سردار قاسمی با بیان اینکه برخی از بازماندن پرونده 37 ساله احمد متوسلیان ناراحت هستند، خاطر نشان کرد: وقتی هیچ چیزی ندارند به هر چیزی متوسل می‌شوند، یعنی کسی که در حال غرق شدن است به هر ریسمانی آویزان می‌شود، آنها دیده‌اند که برخی درباره احمد متوسلیان صحبت می‌کند و این‌ها نیز به خاطر سیاست‌های درهای باز می‌گویند بد نیست که روغن ریخته را نذر امامزاده کنیم و درباره احمد متوسلیان یک مطالبات جزئی داشته باشیم.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب بر همین اساس افزود: البته هر دم از این باغ بری می‌رسد، از لیسیدن کفش جان‌کری و چت کردن با خواهر وندی‌شرمن و ایمیل فرستادن به خاطر سگی که زاییده است چه چیزی عاید کشور شد که امروز روابط مستقیم به نتانیاهو را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و وجود فسادهای مالی و فحشاهای اخلاقی و ناتوانی برخی مسئولان اشتباه است که در حال حاضر این موضوعات را رها کرده و فقط به دنبال این پرونده 37 ساله باشیم، علیرغم اینکه احمد متوسلیان رفیق بسیار صمیمی بنده بوده است، اما اینجا کسی جگر ندارد که این پرونده را بلند کند، یک کلام بگویم و خیال همه را راحت کنم ما برای پیگیری پرونده متوسلیان مرد نمی‌بینیم. 
منبع: فارس
برچسب ها: تدبیر24 ، متوسلیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها