بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
 تدبیر24: اگر قرار بر این بود که آقای سیف هم بازدید کند، هم پاسخگوی سوالات رسانه ها باشد و هم رفتار با معترضین مسکن مهر را مدیریت کند دلیلی بر حضور روابط عمومی در این بازدید وجود ندارد.ذکر این نکته نیز ضروری است که پیشتر هم وی هزینه های فراوانی بر دوش سیف گذاشته است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مشاور رسانه‌ای رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه ولی الله سیف مشکلات متقاضیان مسکن مهر را پیگیری می‌کند، گفت: اعتبارات مسکن مهر از قبل به بانک مسکن داده شده بود و کم‌کاری از بانک مسکن بوده است.
سید غلامرضا کاظمی دینان در گفت و گو فارس در پاسخ به این سوال که برخورد دیروز عده‌ای از متقاضیان مسکن مهر با آقای سیف در نمایشگاه مطبوعات را چگونه ارزیابی می‌کنید‌، اظهار داشت: من در لحظه هجوم مردم در کنار آقای سیف بودم و حتی لگدی هم به من زده شد؛ من شاهد بودم عده‌ای ناراحت بودند و از شانس بد، آقای سیف همان زمان در نمایشگاه بود.
وی با بیان اینکه آنچه که ما دیدیم، فقط حضور مردم عادی بود،‌ گفت: متأسفانه در کشور ما عده‌ای هستند مردم را به تندرو و کندرو تقسیم می‌کنند، ولی واقعیت این است که آنها از مردم عادی بودند و متضرر شده بودند.
مشاور رسانه‌ای رئیس کل بانک مرکزی در ادامه افزود: این اتفاق می‌توانست از سوی آقای سیف مدیریت شود، به این صورت که رئیس کل بانک مرکزی می‌ایستاد و حرف مردم را گوش می‌کرد و یا اینکه آنها را به مصاحبه مطبوعاتی خود دعوت می‌کرد، ولی متأسفانه این گونه نشد و وقتی اتفاقی مدیریت نشود، مثل دیروز پیامدهای بدی دارد.
کاظمی دینان بار دیگر با تأکید بر این که تمام این افراد جزو مردم عادی بودند و شاید یک یا دو نفر در بین آنها شیطنت کردند،‌ گفت: اینکه بگوییم این مردم عضو جریان خاصی بودند، اشتباه محض است.
وی با تاکید بر اینکه به‌زودی به کار معترضان نسبت به عدم تکمیل پروژه‌های مسکن مهر رسیدگی می‌شود،‌ گفت: رئیس کل بانک مرکزی در حال پیگیری این موضوع از بانک مسکن است؛ این اعتبارات از قبل به بانک مسکن داده شده بود و کم‌کاری از بانک مسکن بوده است.
این مصاحبه در حالی توپ را به زمین شخص آقای سیف انداخته و او را مقصر دانسته که نقش همراهان وی از جمله محمد علی کریمی ابرقویی،مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به عنوان شخصی که بایستی در همه روابط بانک با رسانه ها و مردم ایفای نقش نماید اشارتی نشده است.اگر قرار بر این بود که آقای سیف هم بازدید کند، هم پاسخگوی سوالات رسانه ها باشد و هم رفتار با معترضین مسکن مهر را مدیریت کند دلیلی بر حضور روابط عمومی در این بازدید وجود ندارد.ذکر این نکته نیز ضروری است که پیشتر هم وی هزینه های فراوانی بر دوش سیف گذاشته است.
منبع : صدای بانک
برچسب ها: تدبیر24 ، مطبوعات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها