بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
آملی‌لاریجانی:
رئیس قوه قضائیه بر لزوم ایجاد همدلی و وحدت بین آحاد مسئولین و مردم به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب تاکید کرد.
تدبیر24»آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر قم در جمع خبرنگاران گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر بصیرت عمیق آنها و دارای پیام‌های متعدد است. اولین پیام برای دشمنان و زورمداران عالم است که به آنها متذکر می‌شود که نمی‌توانند با زبان زور و تهدید با این ملت صحبت کرده و حقوق آنها را پایمال کنند. همچنین این حضور توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد. چون دیگر زبان تهدید و تحریم بر این ملت کارگر نیست و ملت ما با این حضور پاسخ قاطعانه‌ای به آنها خواهند داد که تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: حرکت انقلاب با این حماسه حضور ادامه خواهد یافت و هیچگاه متوقف نخواهد شد و همانگونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند تهدیدات دشمن که با زبان زور بیان می‌شود هیچ اثری بر ملت ما نخواهد داشت بلکه ما را در این مسیر مستحکم‌تر می‌کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: این حضور همچنین موجب دلگرمی بیشتر مسئولان برای خدمت رسانی به مردم خواهد بود. همچنین وظیفه مسئولان را در خدمت صادقانه و بیشتر به این ملت قدرشناس و انقلابی سنگین‌تر می‌کند. زیرا این مردمی که این چنین پای رهبری، انقلاب و آرمان‌های خود ایستاده‌اند لایق بهترین خدمت رسانی‌ها هستند.

وی گفت: حرکت با بصیرت و عمیق ملت ایران ادامه خواهد داشت و پیروزی‌های بزرگ از آن ما خواهد بود.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و لزوم وحدت بیشتر مسئولان و مردم گفت: ملت ما همیشه در مسائل کلان و اصلی متحد و منسجم بوده است و اگر اختلافی نیز بین برخی مسئولین وجود دارد در مسائلی که با آرمان‌های انقلاب مرتبط است این اختلافات به همدلی مبدل می‌شود.

آملی لاریجانی عنوان کرد: مردم ما پای آرمان‌های اصلی انقلاب از جمله استقلال، عزت، اسلام و... ایستاده‌اند و با کسی تعارف ندارند. مسئولین هم باید با الگوگیری از وحدت و همدلی مردم در صحنه خدمت رسانی به ملت و مقابله قاطعانه با دشمنان در صحنه حاضر باشند.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها