بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران فردا ساعت 15 در ورزرشگاه آزادی برگزار می شود.
تدبیر24 »دیدار پایانی و حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا ساعت 15 در ورزشگاه آزادی بین 2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود.

جدال منصوریان و برانکو ،22 سرخابی و میلیون ها تماشاگر/فردا، آسیا به آزادی افتخار می کند

دربی سرخابی‌ها در حالی فردا برگزار می‌شود که شرایط 2 تیم در جدول متفاوت است.

سرخپوشان پایتخت با 47 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر هستند و آن طرف هم آبی‌پوشان پایتخت با 34 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

به هر حال کارشناسان فوتبال معتقدند که شرایط 2 تیم قبل از دربی تعیین کننده برنده این بازی نیست و این دیدار نسبت به بازی‌های دیگر برای هر 2 تیم متفاوت‌تر است.

دربی سرخابی‌ها به نوعی ویترین بازی‌های لیگ برتر به شمار می‌آید و هواداران از تیم‌های محبوب خود خواستار ارائه بازی زیبا و تماشاگر پسند هستند و فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد.

مهمانی مشترک 2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال قبل از دربی پایتخت این شائبه را ایجاد کرد که هر 2 تیم به دنبال نتیجه مساوی در این بازی هستند.

به هر حال وضعیت خوب پرسپولیس در صدر جدول و اختلاف امتیاز زیاد با تراکتورسازی و البته برد استقلال مقابل السد قطر شایعه تبانی 2 تیم را در این بازی قوت بخشید.

به هر حال امیدوار هستیم که موضوع تبانی فقط در حد شایعه باشد و هر 2 تیم به دنبال ارائه بازی جذاب و دیدنی باشند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

شاگردان برانکو قبل از دربی توانستند برد پر گلی مقابل تراکتورسازان بدست آوردند.

از آن طرف هم آبی‌پوشان پایتخت با برد مقابل السد قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

بر این اساس هر 2 تیم با روحیه مضاعف پا به زمین مسابقه می‌گذارند البته شاگردان منصوریان استراحت کمتری نسبت به رقیب دیرینه خود قبل از دربی 84 داشتند.

سرخپوشان پایتخت در صورت برد دربی پایتخت به امتیاز 50 می‌رسند و به نوعی دست نیافتنی می‌شوند.

آن‌ها 6 برد متوالی در لیگ برتر داشتند و قصد دارند با برد در دربی به هفتمین برد متوالی خود دست یابند اما کار سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه استقلال دارند.

در آن سوی میدان، شاگردان منصوریان هم با سه برد متوالی در لیگ برتر توانستند به جایگاه سوم برسند و جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

پیشکسوتان استقلال با وجود اختلاف 13 امتیازی تیم محبوب خود با رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس بر این باور هستند که استقلال در صورت برد دربی پایتخت قهرمان لیگ برتر می‌شود.

به هر حال این بازی تقابل مستحکم‌ترین خط دفاع و گلزن‌ترین خط حمله است.

کمال کامیابی‌نیا در این بازی نیست و نبود این بازیکن تنها دغدغه برانکو برای بازی فردا است.

در آن طرف هم، وریا غفوری و هرایر مگوریان به علت مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در این بازی همراهی کنند.

در سال‌های اخیر هواداران 2 تیم رفتار شایسته‌ای از خود نشان دادند و فارغ از هر نتیجه‌ای فقط تیم خود را تشویق کردند.

بر همین اساس هواداران 2 تیم همانند سال‌های گذشته باید فرهنگ والای خود را به جهانیان نشان بدهند تا بدون مسائل حاشیه‌ای این بازی به پایان برسد و مشکلی به وجود نیاید چرا که دودش بر چشم تیم محبوبشان می‌رود.

جدال پرفسور و علی منصوریان جذاب و دیدنی خواهد بود و باید دید برانکو می‌تواند طلسم ناکامی‌های خود را برابر منصوریان بشکند یا نه!

2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال 83 بار به مصاف هم رفتند که 24 برد سهم آبی‌پوشان پایتخت و 21 برد سهم سرخپوشان پایتخت است و در 38 بازی هم 2 تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به هر حال باید دید شاگردان برانکو می‌توانند با برد در دربی پایتخت یک گام به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک‌تر شوند یا آبی‌پوشان پایتخت رکورد برد‌های خود را برابر رقیب دیرینه خود افزایش می‌دهند؟!

بازی رفت 2 تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و هواداران 2 تیم امیدوارند نتیجه‌ای غیر از بازی رفت رقم بخورد.

جدال منصوریان و برانکو ،22 سرخابی و میلیون ها تماشاگر/فردا، آسیا به آزادی افتخار می کند

علیرضا فغانی به همراه کمک‌هایش، محمدرضا منصوری، سعید علی نژادیان و اشکان خورشیدی تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند. زاهد بحرینی هم ناظر این بازی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها