بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

با فراسيدن عيد سعيد فطر و پايان ماه مبارک رمضان، تهيه کنندگان و دفاتر پخش فيلم‌هاي اکران عيد فطر تمام تلاش خود را مي‌کنند که با فيلم‌هاي خود نبض گيشه را در دست بگيرند و با تبليغات محيطي و پخش تيزرهاي تلويزيوني مخاطبان را به سينما رفتن تشويق کنند تا خوني تازه به گيشه‌هاي سينما تزريق شود. اکران عيد فطر بعد از اکران نوروزي مهمترين فصل اکران در سينماي ايران است و تهيه کنندگاني که فيلم هايشان از عيد نوروز جا مي‌ماند تمايل به اکران در اين مقطع زماني دارند.
امسال فيلم‌هاي شاخصي که در جشنواره فيلم فجر روي پرده رفت همزمان با عيد سعيد فطر روانه اکران مي‌شوند. فيلم‌هاي فيلم سينمايي”دهليز" به کارگرداني بهروز شعيبي در گروه آزادي،”هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" به کارگرداني پوران درخشنده در گروه آفريقا،”جابه‌جا" علي توکلي‌نيا در گروه”عصر جديد"،”فرزند چهارم" وحيد موساييان در گروه قدس و فيلم سينمايي”هيچ کجا، هيچ کس" به کارگرداني ابراهيم شيباني در گروه استقلال در اکران عيد فطر روي پرده مي‌روند.
"دهليز" و قصه و متفاوت‌اش
به گزارش هنرآنلاين، بهروز شعيبي که با بازي در فيلم”طلا و مس" در ميان مردم شناخته شد، سال‌ها است که به عنوان دستيار و کارگردان فيلم‌هاي کوتاه فعاليت کرده است. "دهليز" قرار است همزمان با عيد فطر روانه اکران شود و قطعا گزينه مناسبي است.در خلاصه داستان”دهليز" آمده است: شيوا، زني سرپرست خانواده است که با تلاش و کوشش سعي کرده زندگي خوب و آبرومندي براي خود و تنها پسرش فراهم کند اما با رسيدن نامه اي زندگي آنها دچار تحول مي‌شود و در مسيري جديد قرار مي‌گيرد و …رضاعطاران، هانيه توسلي، شاهرخ فروتنيان و ... به همراه محمدرضا شيرخانلو، بازيگر کودک در اين فيلم به ايفاي نقش پرداختند.
"هيس دخترها فرياد نمي‌زنند"
پوران درخشنده در تازه ترين فيلمش سوژه اي ملتهب را دستمايه قرار داده است و اين فيلم در سي و يکمين جشنواره بين‌المللي توانست نظر مردم را به خود جلب کند و سيمرغ بلورين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را دريافت کند.فيلم”هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" يک درام اجتماعي است و طناز طباطبايي بازيگر نقش اول زن اين فيلم است که بازي اش به چشم هيئت داوران سي و يکمين جشنواره بين‌المللي نيامد و ديده نشد.شيرين دو بار تا آستانه ي ازدواج پيش مي‌رود اما ازدواجش به هم مي‌خورد. او در سومين تجربه اش دچار بحران مي‌شود و براي رهايي از اين بحران تصميمي مي‌گيرد كه...بازيگران که در اين فيلم به ايفاي نقش پرداختند عبارتند از:شهاب حسيني، مريلا زارعي، جمشيد هاشم‌پور، طناز طباطبايي، فرهاد آييش، مائده طهماسبي، شيرين بينا، بابک حميديان، مجيد مشيري و....
"هيچ کجا، هيچ کس"؛ کهکشان ستاره ها
‌"هيچ کجا، هيچ کس" فيلم تازه ابراهيم شيباني در مقام کارگردان است که شيوه روايت غير خطي اش اين فيلم را از ساير فيلم‌هايي که در سينما ايران ساخته شده است متمايز مي‌کند. شيباني در اين فيلم مجموعه از سوپر استارهاي سينماي ايران را کنار هم جمع کرده است و”هيچ کجا، هيچ کس" از اين نگاه فيلم پرهزينه و گراني بوده است.رضا کيانيان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کيان افشار و بابک کريمي بازيگران اين فيلم هستند.در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: داستان انسان‌هايي كه در توهم يك رستگاري خودساخته، تصميم به سرک كشيدن به پشت ديوار تباهي مي‌گيرند. يلدا، داود، مهران، مرجان و... شايد هر روز در سكوت از كنار هم مي‌گذريم. در ناكجا آبادي به وسعت هيچ كجا، هيچ كس."هيچ کجا، هيچ کس" در اين مقطع زماني که روي پرده مي‌رود مي‌تواند به فروش قابل توجهي دست پيدا کند.
"فرزند چهارم"؛ هزينه‌هاي فاخر
"فرزند چهارم" از فيلم‌هاي فاخر دولت دهم است که در آفريقا ساخته شده است و در سي ويکمين جشنواره فيلم فجر روي پرده رفت. کارگرداني اين فيلم بر عهده وحيد موساييان بوده است و”فرزند چهارم" عيد فطر روانه اکران مي‌شود.داستان فيلم سفري است به آن سوي آفريقا جايي که شرافت انساني در گيرو دار جنگ و قحطي سربلند بيرون مي‌آيد.مهتاب کرامتي، مهدي هاشمي، حسين محب اهري، ناصر گيتي جاه، معصومه قاسمي پور زهرا برومند، ساناز زرين مهر و حامد بهداد با حضور افتخاري ياسمين ملک نصر در اين فيلم به ايفاي نقش پرداختند.
"جا ب جا"؛ تنها فيلم کمدي اکران عيد فطر
"جا ب جا" تنها فيلم طنزي است که همزمان با عيد فطر روي پرده مي‌رود. کارگرداني اين فيلم بر عهده علي توکل نيا بوده است.بازيگران: اکبر عبدي، افسانه چهره آزاد، مهران رجبي، جواد عزتي، گيتي قاسمي، حميد لولايي، شيوا خسرو مهر،‌سمانه پاکدل، الميرا عبدي، پريسا رضايي، دانيال مرادي، حسين خوانساري. با حضور ناصر گيتي‌جاه، آرش تاج و مهران غفوريان.

برچسب ها: تدبیر24 ، فیلم ، عیدفطر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها