بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
عضو هیات مدیره بانک سرمایه:
باقری در واکنش به احتمال برکناری محمدرضا خانی از مدیرعاملی بانک سرمایه ابراز داشت: با همه انتقاداتی که وجود دارد، ما معتقدیم باید مدیریت فعلی تا پایان سال مالی استمرار داشته باشد و پیرامون عملکردش پاسخگو باشد.
تدبیر24 »بدنبال تخلف روزهای اخیر بانک سرمایه در پرداخت سود 24/5 درصد به سپرده ها، یکی از اعضای هیات مدیره این بانک در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" تاکید کرد: با تجربه ای که در نظام بانکی داشته ام بارها به مدیران بانک تذکر داده ام، به صلاح نیست پول گران بخرید (سود زیاد به سپرده بدهید) و پول ارزان(تسهیلات با سود کم بدهید) اما متاسفانه آقایان به توصیه ها توجهی ندارند.



مهرداد باقری با اشاره به صورت های مالی اخیر بانک سرمایه گفت: متاسفانه ما هر 3ماه در اسناد مالی، ارقام قابل توجهی ضرر میدهیم و این موارد قابل توجیه نیست.

عضو هیات مدیره بانک سرمایه در پاسخ به این سوال که چرا با مدیرعامل متخلف بانک برخورد نمی شود گفت: مدیرعامل بانک سرمایه مقصر نیست!، بلکه بانک مرکزی که صلاحیت او را تائید کرد باید جوابگو باشد.

باقری در واکنش به احتمال برکناری محمدرضا خانی از مدیرعاملی بانک سرمایه ابراز داشت: با همه انتقاداتی که وجود دارد، ما معتقدیم باید مدیریت فعلی تا پایان سال مالی استمرار داشته باشد و پیرامون عملکردش پاسخگو باشد.
برچسب ها: اقتصاد ، بانک ، سرمایه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها