بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
یادداشت تعدادی از فرزندان شهدا؛

تدبیر24 »جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در یادداشتی که در اختیار تدبیر24 قرار گرفت حمایت خود را از مدیریت بانک دی اعلام و خواهان ایستادگی در مقابل فشار های تحمیلی شدند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 متن این یادداشت به شرح زیر است :


ارزش آفرینی شعار نیست بلکه همتی پولادین می طلبد و نیازمند تعهدی تنیده در تخصص است.

کسانی که شعار حمایت از ایثارگران می دهند و خود را در لاک دفاع از ایثارگران پنهان می کنند چه بسا هدفشان خیرخواهی نبوده و صرفا به دنبال سهم خواهی هستند و با شعارهای به ظاهر زیبا اهداف اقتصادی منفعت طلبانه را پیگیری می کنند.

مدیریت جدید بانک دی در زمان کوتاهی توانست خود را در قواره شرکتهای برتر ایران قرار دهد و با تخصصی ریشه دوانده در تعهد ، قادر شد با جلب اعتماد مشتریان ، سهامداران و حضور فعالانه در اقتصاد کشور ، 82 پله ارتقاء یابد و از رتبه 119 ، خود را به رتببه سی و هفتمین شرکت برتر و بزرگ ایران قرار دهد.

بانک دی که حضور مدیریتی ایثارگران در قسمت های مختلف آن مشهود است و مدیریت فعلی آن از جانبازان دفاع مقدس می باشد ، با گذر از دوران رکود گذشته و با هدف جلب رضایت سهامداران خود که ایثارگران عزیز جامعه هستند ، به دلیل منفی نبودن رتبه فروش و زیان ده نبودن ، در جمع 10 شرکت پیشرو ایران نیز قرار گرفته و همچنین توانسته است در گروه بانکها و موسسات اعتباری ، سه پله ارتقاء یابد.

علاوه بر حضور ایثارگران در لایه های بالای مدیریتی این بانک ، مدیریت بخش های مهم زیر مجموعه بانک دی از جمله شرکت کارگزاری بانک دی در اختیار فرزندان شهدا می باشد.

درخواست ایثارگران از مدیریت فعلی بانک دی این است که این حرکت رو به رشد را در جهت افزایش توانگری سهامداران ادامه دهد و تسلیم سهم خواهان و شانتاژهای رسانه ای نشود.

درخواست فرزندان شهدا نیز از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ، نماینده محترم ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در جهت حمایت از روند رو به رشد بانک دی و تقویت سرمایه فرزندان شهدا دراین بانک ، نسبت به صدور حکم مدیرعاملی برای سرپرست این بانک اقدام نمایند.

جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها