انتخابات رقابتی

انتخابات رقابتی

انتخابات ریاست جمهوری تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود اما برخلاف آنهایی که معتقدند در این انتخابات رویه‌های مرسوم تغییر خواهد کرد و شرایط برای انتخاباتی رقابتی و خوب فراهم خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که تا کنون شورای نگهبان رویه‌های گذشته خود را تغییر دهد.
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۷۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

هیات دولت با ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین موافقت کرد

‍ لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در هیات دولت به تصویب رسید.
تدبیر24 »ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین که از مدت ها پیش مطرح بود و در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه نیز وعده داده شده بود، در جلسه روز گذشته هیات دولت به تصویب رسید.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در پیامی بدین شرح تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را به مردم استان تبریک گفت:

"با عنایت خداوند بزرگ و با نظر مساعد ریاست محترم جمهوری اسلامی -جناب آقای دکتر روحانی- و اعضاء محترم دولت «تدبیر و امید» و بویژه با مساعدت دکتر جهانگیری -معاون اول- و دکتر امیری -معاون امور مجلس ریاست جمهوری-  لایحه «ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین» در جلسه روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن ماه ١٣٩٥ به تصویب رسید و بدین ترتیب وعده ریاست محترم جمهور در سفر به استان کرمانشاه،در این زمینه تحقق یافت.

این دستاورد بزرگ را به شما هم استانی های عزیز تبریک عرض نموده و موفقیتهای بیشتر را برای شما از خداوند سبحان مسئلت دارم."

در مرحله بعد باید این لایحه به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی برسد.

برچسب ها: قصر شیرین دولت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: