بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کمالوندی:
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: سانتریفیوژ I.R.8 ظرفیت غنی سازی 20 سو در سال را دارد که با تولید انبوه این دستگاه، ظرفیت غنی سازی 20 برابر می شود.
تدبیر24 »بهروز کمالوندی روز سه شنبه در حاشیه سیزدهمین همایش اقامه نماز صنعت هسته‌ ای کشور در مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون غنی سازی با سانتریفیوژهای I.R.1 انجام می شود که ظرفیت غنی سازی آن یک سو در سال است.
وی اظهار کرد: سانتریفیوژ I.R.8 اکنون در مرحله آزمایش با گاز اورانیوم غنی شده است که پس از اتمام آزمایش در هشتمین سال پس از برجام به تولید انبوه می رسد.
وی گفت: ساخت این دستگاه که تحول مهمی در صنعت هسته ای و غنی سازی می باشد از مواردی است که در برجام پیش بینی شده و خلاف برجام نیست.

* رونمایی از 20 دستاورد جدید در حوزه رادیو دارو و پزشکی
کمالوندی از رونمایی 20 دستاورد جدید در حوزه تولید انواع رادیو دارو در بخشهای مختلف خبر داد و افزود: این دستاوردها فروردین ماه سال آینده رونمایی می شود.
وی اظهار کرد: بطور مداوم در حال تولید انواع رادیو دارو هستیم زیرا این فرآورده نقش مهمی در درمان و تشخیص در علم پزشکی از طریق تشعشع ایفا می کند.
سیزدهمین همایش اقامه نماز صنعت هسته‌ ای کشور با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان انرژی اتمی و دبیران و ائمه جماعات این سازمان در مرکز پژوهشهای آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها