بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۱۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
مژگان شجریان، دختر محمدرضا شجریان به تازگی با شبکه ایران فردا مصاحبه کرده و با تلویزیون نوری‌زاده درباره تاریخچه موسیقی، اسلام و مقوله موسیقی و فساد، نحوه پوشش زنان، مقامات و مدیران جدید و همچنین درباره پدرش صحبت کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از وطن امروز، مژگان شجریان که بدون حجاب در برنامه تفسیر خبر تلویزیون نوری‌زاده حرف می‌زد، ضمن پرداختن به تاریخچه‌ای از موسیقی ایران و نحوه آشنایی و آموزش زیر نظر پدرش به دیدگاه و نگاه دین و مراجع و نیز علمای اسلام به موسیقی و صدای زن پرداخت و ضمن انتقاد صریح از موضع‌گیری‌های علما، مدعی عدم‌مخالفت اسلام با پخش و استفاده از صدای زن در موسیقی شد.

دختر شجریان همچنین درباره وضعیت حجاب و نحوه پوشش زنان هم اظهار نظرکرد و مدعی استقلال زن در نحوه پوشش خود شد. او پس از تاکید بر استقلال زنان در انتخاب پوشش از مسؤولان دولت جدید خواست دید خود را نسبت به زنان عوض کنند و نگاهی جدید به حضور زنان در عرصه هنر و موسیقی داشته باشند. او همچنین از فسادآور دانستن صدای زنان و عدم پخش آنها از رسانه‌ها انتقاد کرد.

نکته جالب اینکه وی در این گفت‌وگو مدعی شد در رسانه‌های داخل کشور حتما به وی انتقادهایی به خاطر این گفت‌وگو خواهد شد و مدعی شد آينده حتما شاهد تهمت‌هایی نسبت به او خواهد بود! گفتنی است تلویزیون «ایران فردا» که توسط نوری‌زاده مدیریت می‌شود مورد حمایت آشکار شبکه وهابیت است و بخشی از بودجه آن را عربستان سعودی تامین می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
0
12
متأسفم که از وطن امروز رانتی نقل قول میکنید ! مدرک این روزنامه برای بودجه عربستان برای این کانال ماهواره ای (که اتفاقاً خیلی معروف و پربیننده هم نیست ، چیست ؟
فه زه بامزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
0
9
راستش باعقل جور نیست ایران فردا یا پس فردا و یا هرکانالی که قرارباشد زنی آنهم مسلمان با این راحتی از آزادی زنان و خواندن زنان بگه با سیاست عربستان همسو باشد محال ممکنه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
5
6
این خانم خیلی ناراحته از قول خودش صحبت کنه نه از طرف همه ی بانوان ایرانی
عباس عسکرزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
14
3
وقتی از پدر عوضیش که در بیبیسی به امام توهین کرد و آزدنه برگشت او هم از توبره میخوره و هم از اغور برخوردی نشد دختر عوضیش اینگونه به مقدسات حمله میکنه
پاسخ ها
حسن
| FRANCE |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
سایت تدبیر 24 من برای ادبیات این آدم متاسف نیستم زیرا این جماعت بیش از این نمیفهمند ولی برای شما متاسفم . به چه دلیل این فحاشیها را منعکس می کنید .
هموطن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
از تدبیر24 گلایه مندم که چرا به اینگونه موضوعات که باعث تنش در جامعه شده وتوفیق اهانت به بعضی شخصیت های مورد علاقه گروه زیادی از افراد را فراهم می کنددر سایت قرار می دهید.به نظر من در این برهه که کشور وملت به انحاء مختلف تحت فشارند وظیفه ی خطیر خبر رسانی از این قبیل را بهتر است از دستور کارتان خارج نمایید.
النا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
1
3
نمیدونم چرا بعضی ها از واقعیت ها این همه ناراحت میشن آخه این که وهابیت و غربی ها علیه ایران هزینه میکنند که غیر قابل انکاره!!
وبعدکسی که مسلمان نیست نباید در مورد مسائل مسلمانان نظر بده این خانم اگر واقعا مسلمان باشه میدونه اولین نشانه مسلمانی پوشش اونهاست!اینو دیگه هر تازه مسلمون یاغیر مسلمونها هم میدونن!
وتازه توی ایران که استقلال برای پوشش هست برای برهنه بودن نیست!
و فکر میکنم صداشم بد باشه که میخواد خودشو مثل جنس چینی قالب کنه به ماآخه این همه کشور های مختلف منتظرند یک نفر از ایران بره سریع دوره اش کنند حالا کسی روی این خانوم سرمایه گذاری نکرده شاید یک مشکل فنی هست ؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها