بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۱۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با استقبال از طرح تاسیس بانک ویژه فرهنگیان، گفت: حدود 240 میلیارد تومان به عنوان سهم الشرکه مهر و آبان ماه به بازنشستگان پرداخت کرده ایم.

تدبیر24 »مهدی نیکدل درباره آخرین وضعیت راه اندازی بانک ویژه فرهنگیان که در سال گذشته در دستور کار صندوق ذخیره فرهنگیان قرار داشت اظهار کرد: طرح راه اندازی بانک ویژه فرهنگیان اکنون در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است. یک فوریت این طرح هم تصویب شده بود اما چون کامل نبود به صحن نرفت و قرار است تکمیل شود.

وی افزود: برخی معتقدند بانک قرض الحسنه فرهنگیان باید دایر شود و برخی می گویند بانک فرهنگیان. به هر صورت ممکن است بزودی مجلس با این طرح  موافقت و دولت را مکلف به اجرای آن کند. اگر چنین اتفاقی بیافتد ما از آن استقبال می کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان درباره آخرین سود سهام واریز شده به حساب فرهنگیان عضو صندوق ذخیره گفت: فرهنگیانی که در حال بازنشستگی و خروج از صندوق هستند مراجعه می کنند و ما روزانه بابت مبالغ ذخیره شده برای آنها در صندوق چک صادر و با آنها تسویه می کنیم. به عنوان مثال به بازنشستگان مهر در آبان و آذرماه 200 میلیارد تومان پرداخت کرده ایم و به بازنشستگان آبان ماه نیز در دی ماه حدود 38 میلیارد تومان پرداختی داشته ایم.

نیکدل افزود: البته برخی اعضای ما که مشکلات حادی دارند و گرفتاری مالی جدی دارند و پیش از موعد به پول خود احتیاج دارند مبلغی به صورت علی الحساب به آنها می پردازیم و بعد در زمان خود تسویه می کنیم. بنابراین ما  هر روز واریزی هایی به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان داریم و این یک جریان روزمره است.

مطالب مرتبط
برچسب ها: فرهنگیان ، بانک ، مجلس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
آقایان ..., ما همان بانک ملی را قبول داریم. نیازی نیست بانک جدید درست کنید, همون صندوق ذخیره رو درست کردید و اموالش را ..., بس هست.
یک فرهنگی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها