بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
وزیر خارجه کشورمان با نخست وزیر عراق دیدار و رایزنی کرد .
تدبیر24 »محمد جواد ظریف صبح روز شنبه در دومین روز حضورش در اجلاس امنیتی مونیخ با حیدر العبادی دیدار و رایزنی کرد .

 ظریف پیش از این دیدار با یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی اتمی نیز گفت‌وگو کرده بود .

وزیر امور خارجه کشورمان در اولین روز حضورش در مونیخ، روز گذشته به صورت جداگانه با یوسف بن علوی  وزیر امور خارجه آلمان ، بوریس جانسون  وزیر امور خارجه انگلیس، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه، ژان مارک آیرو وزیر امور خارجه فرانسه، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه، مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق و هیئت ریش سفیدان ( Elders ) در حاشیه این اجلاس دیدار کرده بود.

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان و هیئت همراهش صبح روز جمعه برای شرکت در پنجاه و سومین اجلاس کنفرانس امنیتی مونیخ  وارد شهر مونیخ  مرکز ایالت بایرن آلمان شد.

سید عباس عراقچی معاون حقوقی بین المللی و  مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در این سفر وزیر امور خارجه را همراهی می کنند.

برچسب ها: ظریف ، عراق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها