خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

سفارت فرانسه: برجام میوه داده است

حساب توئیتری سفارت فرانسه در تهران با تاکید بر اینکه مبادلات بازرگانی بین ایران و فرانسه در سال 2016 میلادی افزایشی 235 درصدی داشته است، نوشت: برجام میوه داده است.
تدبیر24 »پس از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام تحولی در روابط تجاری و اقتصادی ایران و دیگر کشورها به ویژه کشورهای اروپایی به وجود آمده که گوشه ای از آن را می توان در افزایش گسترده مبادلات تجاری دو جانبه ایران و فرانسه مشاهده کرد.
دولت یازدهم در شرایط دشوار اقتصاد جهانی با کنترل تورم بالای 42 درصد و رشد نزدیک به منفی 7 درصد موفق شد به تورمی تک رقمی و رشد اقتصادی نزدیک به 7.4 درصد برسد که این مهم از دیدگاه سرمایه گذاران خارجی نوید بخش چشم اندازی روشن برای اقتصاد ایران بوده است.
ایران هم اکنون با رسیدن به بیش از یک میلیارد و 700 میلیون یورو مبادلات تجاری با فرانسه، اولین قدم ها برای تولید با هدف صادرات به بازارهای خارج را برداشته و در آینده نزدیک، اولین تولیدات مشترک ایران و فرانسه با هدف مصرف داخلی و صادرات به بازارهای مورد توافق دو طرف به بازار عرضه خواهد شد.
برچسب ها: برجام میوه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: