خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۷۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

رندرهای مطبوعاتی ال جی جی 6 لو رفت

فقط چند روز تا آغاز کنگره جهانی موبایل 2017 در بارسلون باقی مانده؛ رویدادی که در طی آن تعدادی از کمپانی های دنیای فناوری از اسمارت فون های پرچمدار خود رونمایی خواهند کرد.
تدبیر24 » ال جی نیز در این کنگره حضور خواهد داشت و از ال جی جی 6 رونمایی خواهد کرد. این کمپانی تا این لحظه چندین تیزر تبلیغاتی در خصوص این پرچمدار خود منتشر کرده  اما هنوز تمام ویژگی ها و ظاهر این گوشی را نمایان نکرده است. با وجودیکه رندرهای متفاوتی در این مدت از این گوشی منتشر شده، اما رندرهایی که امروز منتشر شده اند احتمالا رندرهای مطبوعاتی نهایی شده ی این اسمارت فون هستند. در ادامه با تک شات همراه باشید.

این رندرها توسط حساب کاربریevleaks@ منتشر شده که در خصوص انتشار اطلاعات درباره ی محصولات معرفی نشده سابقه خوب و درخشانی دارد، پس بنابراین به احتمال زیاد این رندرها هم واقعی هستند.

در این رندرها طراحی ال جی جی 6 به طور کاملا واضح دیده می شود. کیفیت این رندر بسیار بهتر از رندرهای قبلی و تصاویر تاری است که به جی 6 منسوب شده بودند. در این رندر حتما متوجه کناره های باریک تر، گوشه های گرد، عدم وجود دکمه هوم فیزیکی و همچنین دوربین دوال بر روی پنل پشتی در بالای حسگر اثرانگشت می شوید.


گفته می شود ال جی جی 6 از نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD با نسبت 18:9 برخوردار است و از پردازنده اسنپدراگون 821 بهره می برد. ال جی روز 26 فوریه، 8 اسفند، رسماً از جی 6 رونمایی خواهد کرد.
برچسب ها: ال جی موبایل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: