بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
صداوسیما به ‌عنوان یک‌ نهاد عمومی نباید در اختیار جریان خاصی درکشور قرار گیرد، اما گاه مشاهده می‌شود این سازمان برخلاف اصل بی‌طرفی عمل می‌کند.
 تدبیر24 » اصولگرایان برای انتخابات سال ۹۶ تمام تمهیدات خود را اندیشیده‌اند که از پیروزی کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان جلوگیری کنند. گرچه آقای روحانی رای خواهد آورد، اما اصولگرایان درصدد هستند کرسی ریاست‌جمهوری را که در سال ۹۲ از دست دادند، باز پس‌بگیرند. برخی آن‌چنان پایبند به اجرای دقیق قانون نیستند و قانونی را که با تفکرات آنها منطبق نباشد، لازم‌‌الاجرا نمی‌دانند. شایسته نیست جریانی خود را مطلق خیرخواهی و برتر از دیگران ‌بداند. برخی کارشناسان در رسانه‌های دلواپس، منافع اصولگرایان را پیش می‌برند که از قضا این افراد در رسانه ملی نیز مشغول کار هستند، اما این افراد باید قانون را رعایت کنند. اینکه رئیس‌جمهور در سخنانشان می‌گویند:«دستگاه‌هایی که با بودجه عمومی کار می‌کند حق ندارند از کاندیدا یا یک جریان سیاسی حمایت کنند»، بدین معناست که چنین موضوعی وجود دارد و چنین اعمالی صورت می‌گیرد، چرا که در غیر این صورت، دلیلی ندارد رئیس‌جمهور به این موضوعات بپردازد. اصولگرایان از بودجه عمومی برای راه‌اندازی سایت‌هایشان ‌استفاده می‌کنند و این هزینه‌ها دربست در اختیار آنهاست. این طیف ابایی ندارند که جناح خاصی را به‌‌طور آشکار تبلیغ کنند. یکی از وعده‌های آقای‌روحانی در انتخابات ۹۲، گشودن درهای کشور به‌روی دنیا از طریق مذاکره بود و اصولگرایان می‌دانستند، اگر آقای روحانی در این امر موفق شود، به‌نفع اصلاح‌طلبان خواهد بود. بنابراین از همان ابتدا سعی‌کردند موضوع مذاکره و ارتباط با جهان را تخطئه کنند. برجام آثار سیاسی و اقتصادی زیادی داشته، اما دلواپسان زمانی که نتوانستند جلو مذاکرات را بگیرند، دولت را مورد شماتت قرار دادند و به تخریب برجام پرداختند. از همان ابتدا روزنامه‌ها، سایت‌ها و صداوسیما کلمه‌ای به نام «هیچ» را در مورد برجام به‌کار بردند تا اعلام کنند، برجام نه‌تنها هیچ‌سودی نداشت، بلکه خائنانه و تسلیم‌پذیرانه بوده است. صداوسیما هم در تخطئه و تخریب برجام کم نگذاشت و عباراتی مانند برجام فایده نداشته و هیچ به‌دست نیاوردیم و... را به‌کرات به‌کاربرد. تقریبا تمام مخالفان برجام در تلویزیون رفت‌وآمد دارند، اما شخصیت‌هایی که بخواهند منطقی صحبت و حمایت کنند، در صحبت‌هایشان وقفه می‌اندازند، یا نیمه‌کاره پخش می‌کنند. تعداد زیادی از تریبون‌هایی که از بیت‌المال استفاده می‌کنند، درجهت تخریب دولت عمل‌می‌کنند که این تلاش غیرقانونی، غیرشرعی، غیرحقوقی و در یک کلمه غیرانسانی است. این رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی حق ندارند رای مردم را بااستفاده از بودجه عمومی پایمال کنند و به تخریب برگزیده ملت از طریق رسانه‌های خود بپردازند.

مصطفی ایزدی ، فعال سیاسی و رسانه‌ای
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها