بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
سفیر کشورمان در آنکارا با حضور در مراسم بزرگداشت نجم‌الدین اربکان بر لزوم ادامه راه او از طریق توسعه همه جانبه همکاری های مشترک میان ایران و ترکیه در کلیه سطوح تاکید کرد.
تدبیر24 »محمد ابراهیم طاهریان فرد  در این مراسم بااشاره به تلاش های مرحوم اربکان برای توسعه ترکیه و همکاری این کشور با همسایگان گفت: مرحوم اربکان  مردی بزرگ ، دانشمند، سیاستمدار و دولتمردی دلسوز و عاشق ملت ، کشور و اسلام بود .  
سفیر کشورمان در آنکارا ادامه داد : اربکان همواره  عمر خود را برای نزدیکی قلوب مومنین  و تلاش برای توسعه روابط با همسایگان به ویژه میان ایران و ترکیه صرف کرد و بر  همین اساس هم ایده تشکیل سازمان دی هشت را پیگیری و حمایت کرد .  
طاهریان فرد با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و اهداف بلند مرحوم اربکان خاطرنشان کرد : توسعه روابط میان ایران و ترکیه یکی از اهداف بلند وی بود و تمام تلاش خود را در این مسیر صرف کرد و امیدواریم راه و اهداف بلند اربکان  با توسعه همه جانبه همکاری های مشترک میان دو کشور در کلیه سطوح دو جانبه سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و  همکاریهای منطقه ای و بین المللی محقق و گسترش یابد.    
 در این مراسم کلیچدار اوغلو رهبرحزب جمهوری خلق ترکیه،  مصطفی دستچی رهبر حزب اتحاد بزرگ،متین فیضی اوغلو رئیس کانون وکلا،مهمت شاهین عضو ارشد حزب عدالت و توسعه  و رهبر و اعضای حزب سعادت و جمعی از شخصیت های مهم سیاسی فرهنگی و دانشگاهی شرکت داشتند.
 پیام رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان و نخست وزیر بین علی  یلدریم و اسماعیل قهرمان رئیس مجلس و تعدادی دیگر از شخصیت های ترکیه هم در این مراسم  قرائت شد.
برچسب ها: ترکیه ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها