بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة نوشت که نیروهای آمریکایی در کنار نیروهای مشترک عراقی در خطوط مقدم جبهه‌های جنگ در غرب موصل مستقر شده‌اند.
تدبیر24 »توانایی داعش برای انجام حملات پیاپی در بخش شرقی موصل که به تازگی آزاد شده، موجب نگرانی فرماندهان نظامی عراق شده است. آن‌ها نگران این هستند که داعش با سوءاستفاده از حمایت برخی ساکنان در مناطق آزاد شده جنگ فرسایشی راه بیندازد.

این روزنامه نوشت: نیروهای آمریکایی در کنار نیروهای مشترک پلیس فدرال و برخی گروه‌های حشد شعبی در برخی محله‌های غرب موصل مستقر هستند تا به فرماندهان و نیروهای عراقی برای نهایی کردن جنگ موصل و ممانعت از جنگ فرسایشی کمک کنند.

یک افسر عراقی گفت: از آغاز عملیات در غرب موصل، نشست‌های متعددی به طور دوره‌ای میان فرماندهان عراقی با نیروهای آمریکایی در راستای هماهنگی جنگ علیه داعش برگزار می‌شود تا بزرگترین هماهنگی را در مقایسه با عملیات شرق موصل داشته باشند. در حال حاضر پهپادهای زیادی در حریم هوایی موصل دیده می‌شوند و نیروهای آمریکایی پهپادهایی را برای جمع‌آوری اطلاعات و کمک به نیروهای عراقی برای مقابله با پهپادهای داعش به کار گرفته‌اند.

این افسر عراقی تأکید کرد که این استراتژی روند نهایی کردن جنگ در غرب موصل را تسریع می‌کند.

به گفته این افسر عراقی، داعش باندهای خود را در میان ساکنان شرق موصل پراکنده کرده است برای همین نیروهای امنیتی به بازرسی دقیق و بررسی هویت‌ ساکنان می‌پردازند تا داعشی‌ها را شناسایی کنند.

نیروهای عراقی اخیرا شرق موصل را به طور کامل آزاد و عملیات در محور غرب را آغاز کردند.

برچسب ها: آمریکا ، موصل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها