بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
ارتش ترکیه به انتقادات و گزارش‌های تند به ویژه علیه رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور واکنش نشان داد.
تدبیر24 »به نقل از روزنامه حریت، برخی منابع نظامی اعلام کردند: تعدادی گزارش نادرست با هدف زیر سوال بردن موفقیت‌های ارتش ترکیه در مبارزه با سازمان‌های تروریستی منتشر شده است.

در میان انتقادات و گزارش‌های تند که ارتش ترکیه را خشمگین کرده می‌توان به لغو منع پوشش سر در ارگان‌های نظامی ترکیه، حضور ژنرال خلوصی آکار در کنار رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور این کشور در سفرهای خارجی و سفر اخیر وی به جزایر مناقشه آمیز "کارداک" اشاره کرد.

این منابع نظامی در واکنش به انتقادات مبنی بر همراهی کردن رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه توسط ژنرال خلوصی آکار گفت: در طول ۶ ماه گذشته ژنرال آکار در دو سفر خارجی به پاکستان و کشورهای خلیج فارس حضور داشته است که اینگونه سفرهای رسمی کاملاً طبیعی و برای منافع ملی این کشور لازم و ضروری است.

همچنین این منابع نظامی در پاسخ به سفر ژنرال آکار به جزایر مورد مناقشه کارداک در دریای اژه اعلام کردند: این گزارشات و انتقادات تند اقدامی "تحریک آمیز" علیه یک مساله داخلی که می‌تواند به بهانه‌ای برای سوءاستفاده یونان تبدیل شود. این گزارش‌ها مخبر هستند.

همچنین براساس اعلام این منابع نظامی در پاسخ به انتقادات وارده مبنی بر دیدار آکار با محمد دیشلی، یکی از چهره‌های اصلی کودتای ۱۵ ژوئیه، اینگونه انتقادات و ادعاها برای هیچکس سودمند نبوده و به نفع هیچکس نیست که ارتش کشورمان را با مسائل جعلی و اتهامات دروغین در چنین زمان دشواری که ارتش ترکیه در حال مبارزه با تروریسم است، مشغول کنیم.

برچسب ها: ترکیه ، ستاد مشترک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها