بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه دولت یازدهم نشان داده موضوع محیط زیست برایش مهم است ابراز امیدواری کرد که با کمک مجلس و دولت شاهد اقدامات عملی‌تر در خوزستان و سایر نقاط کشور برای بهبود وضعیت محیط زیست باشیم.

تدبیر24 »همایون یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت موضوع محیط زیست و تغییرات اقلیمی گفت:‌ بحث محیط زیست و تغییرات اقلیمی موضوع مهمی است که در کل دنیا رخ داده و شامل ایران نیز می‌شود. اما به نظر می رسد که در کشور ما تا زمانی که پدیده محیط زیست به صورت ملی تعریف نشود نمی توان شاهد حل و تلاش برای رفع مشکلات موجود در این محدوده باشیم.

وی توضیح داد:‌ دولت‌ها در طول ادوار گذشته عملکرد خوبی درباره محیط زیست نداشتند که همین باعث وضعیت فعلی محیط زیست شده است لذا  نمی توان انگشت اتهام را به سمت دولت و یا گروه خاصی برای کم‌کاری در حوزه محیط زیست نشان داد.

نماینده اهواز همچنین با تاکید بر اینکه دولت های مختلف می‌توانستند اقدامات بیشتری برای جلوگیری از اتفاقات فعلی در حوزه محیط زیست همچون گرد و غبار انجام دهند گفت:‌ به نظر می‌رسد در کشور ما موضوعات محیط زیست حالت انفعالی دارد که باید به این حوزه منسجم‌تر وارد شد. ما در برنامه ششم نیز اهمیت خاصی برای این حوزه قائل شدیم اما مهم عمل است چون دولت یازدهم اهتمامی در بحث محیط زیست دارد اما امیدواریم این اهتمام منجر به اجرا شود.

یوسفی در جمع بندی گفت:‌ دولت روحانی نشان داده برای محیط زیست اهمیت قائل است؛ امیدواریم با این اهتمام و کمک مجلس و دولت شاهد اقدامات عملی‌تری در موضوع خوزستان و سایر نقاط کشور برای بهبود وضعیت محیط زیست باشیم. البته باید قبل از آن تعریف مشخصی از پدیده‌های محیط زیستی در کشور وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها