بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۷۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
بازی تیم‌های گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی تهران به جنجال و درگیری کشیده شد.
تدبیر24 » تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 3-2 از سد تاسیسات دریایی تهران گذشت. این بازی که در حضور 4 هزار تماشاگر اصفهانی در سالن پیروزی برگزار شد در پایان به درگیری و جنجال کشیده شد.

بعد از به صدا درآمدن سوت بازی بسیاری از هواداران وارد زمین شده و به دلیل اینکه مامور نیروی انتظامی به اندازه کافی در سالن حضور نداشت، بازیکنان و مربیان برای خروج از زمین با مشکل مواجه شدند. همچنین وحید شمسایی هنگام رفتن به رختکن با یکی از تماشاگران منتسب به گیتی‌پسند درگیر شد.

محمد کشاورز کاپیتان گیتی‌پسند در نیمه اول به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و نتوانست به میدان برود.

اواسط نیمه دوم مصطفی نظری برای اعتراض به فحاشی تماشاگران به پشت نیمکت تیمش رفت و بازی برای دقایقی متوقف شد. سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز که برای جدا کردن آمده بود، با تاسیساتی‌ها درگیری لفظی پیدا کرد و معتقد بود مربیان این تیم نیز به تماشاگران فحاشی کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها