بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
سرمربی ولفسبورگ بعد از کسب نتایج ناامید کننده با این تیم از کار برکنار شد بدون آن که جایگزین او انتخاب شود.
تدبیر24 » به نقل از DPA، ولفسبورگ فصل کابوس واری را در رقابت‌های بوندسلیگا پشت سر می‌گذارد و خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می‌کند  آن هم در شرایطی که این تیم در یکی دو فصل قبل از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی بوده است.

باشگاه ولفسبورگ سرانجام تصمیم گرفت که اسماعیل والرین، سرمربی تیم را از کار برکنار کند بدون این که جانشین او را انتخاب کند.

ولفسبورگ در هفته بیست و دوم رقابت‌های بوندسلیگا از وردبرمن پذیرایی کرد و با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد و همین باعث شد تا سران این باشگاه سرمربی تیم را از کار برکنار کنند.

اولاف ربه، مدیر باشگاه گفت‌:  بعد از بررسی های زیاد به این نتیجه‌ رسیدیم که تغییر کادر فنی بهترین تصمیم است.

والرین اسماعیل در ماه اکتبر قبل جایگزین دیتر هیکینگ سرشناس شد که الان هدایت بوروسیا مونشن گلادباخ را برعهده دارد اما نه تنها نتایج ولفسبورگ بهتر نشد،‌ بلکه  بدتر هم شد و الان تیم در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای دارد.

اشکان دژاگه، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در فصل جابه جایی زمستانی از العربی جدا و با ولفسبورگ به توافق نهایی رسید اما تا الان در ترکیب این تیم به میدان نرفته است.
برچسب ها: فوتبال ، دژاگه ، رقابت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها