بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
رئیس سازمان زندان ها گفت: طرح بیمه شدن زندانیان هنوز از سوی دولت ابلاغ نشده است.
تدبیر24 »اصغر جھانگیر در گفتگو با مھر در رابطه با آخرین وضعیت حق بیمه زندانیان،گفت: ھنوز از سمت دولت چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی در خصوص پیگیری این موضوع از سوی دستیار ویژه رئیس جمھور،گفت: پیشنھاد دھنده بیمھ شدن زندانیان، سازمان زندان ھا بود و البتھ پیگیر این موضوع ھم خواھیم بود.

رئیس سازمان زندان ھا با بیان اینکھ زندانی ھمچون شھروند عادی است،گفت: معتقدیم که زندانی ھم شھروند است و لذا باید ھمه حقوقی کھ بیرون از زندان وجود دارد، زندانیان ھم داشتھ باشند. ھمھ این حقوق بھ جز آزادی قابل طرح است چرا کھ آزادی زندانی باید در زندان محدود شود.

نباید سلامت زندانی به خطربیفتد

جھانگیر با تاکید بر اینکھ سلامت زندانی نباید بھ خطر بیفتد،اظھار داشت: با توجھ بھ اینکھ زندانی ھم حقوقی دارد و از حقوق شھروندی برخودار است، نباید سلامت و بھداشت زندانی بھ خطر بیفتد.

رئیس سازمان زندان ھا افزود: زندانیانی داشتیم کھ در بیرون از زندان، حق بیمھ پرداخت می کردند اما بھ محض بازداشت و ورود بھ زندان و توقف در پرداخت بیمھ، بیمھ گذار بیمھ زندانی را قطع کرد و زندانیان از حق بیمھ و داشتن دفترچھ بیمھ منع می شوند بھ ھمین دلیل پرداخت ھزینھ ھای درمان برای زندانیان،آزادمی شود.

وی اظھار داشت: توقع و انتظار خاصی از سازمان تامین اجتماعی و بیمھ ھا نداریم و امیدواریم ھر چھ زودتر طرح بیمھ شدن زندانیان اجرا شود.

۲۰۰هزار زندانی بیمه می شوند

این در حالی است که الهام امین زاده ،دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی در گفتگو با خبرنگار مهر از پیگیری بیمه شدن زندانیان خبر داده و گفت:با شخص دکتر ربیعی در رابطه با بیمه شدن زندانیان مذاکرات متعددی داشتم و قرار شد در صورت تامین منابع مالی، طرح بیمه شدن زندانیان اجرا شود.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از زندانیان بیمه می شوند، گفت: طی صحبت هایی با وزیر مربوطه قرار شد ۲۰۰هزار زندانی بیمه شوند.
برچسب ها: بیمه ، دولت ، زندان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها