بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
در دیدار ظریف و معاون دبیر کل سازمان ملل مطرح شد؛
یوری فدوتوف معاون دبیر کل سازمان ملل متحد که در تهران به سر می‌برد، پیش از ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
تدبیر24 » در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هر گونه همکاری با دفتر مقابله با مواد مخدر ملل متحد اظهار داشت: ناکامی غرب در جلوگیری از حمل و قاچاق مواد مخدر مساله مهمی است. از طرفی نباید موضوع مبارزه با مواد مخدر سیاست زده شود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره با هزینه های فراوانی که ایران برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر تقبل می کند، افزود: جوانان و سربازان ما در این راه جان خود را از دست می هند و هزینههای انسانی و اجتماعی فراوانی در این زمینه  میکنیم و این با هزینهای که دیگر کشورها می دهند برابر نیست و لازم است آنها مسئولیت بیشتری در قبال امنیتی که به دست می آورند تقبل کنند و همگان هزینه های برابری بپردازند.

در این دیدار فدوتوف نیز ضمن قدردانی از نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر افزود: حدود ۷۵ درصد از کشف و ضبط مواد مخدر جهان توسط ایران انجام می شود و ما به اهمیت و دشواری های این موضوع آگاه هستیم. ‌وی افزود:  برنامه و دفتر ما در ایران یکی از پایدار ترین در منطقه است. ایران در این زمینه همواره پیشرو بوده و ما هم باید کمک و همکاری بیشتری در این زمینه با ایران داشته باشیم تا با این جرایم مقابله شود.  وی کمک به برقراری ثبات و امنیت در افغانستان را برای مقابله با جرایم مواد مخدر و پولشویی ضروری خواند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها