بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل با بیان این که عادی ‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، کمک به نقض حقوق حقه ملت فلسطین است، گفت: تنها راه مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، انتفاضه و مقاومت ملت مظلوم فلسطین است.
تدبیر24 » حسین امیرعبداللهیان امروز - دوشنبه- در دیدار «حسین راغب الحسین» نماینده مجلس و نایب رییس کمیسیون آشتی ملی مجلس سوریه ضمن ابراز تأسف از گسترش حملات تروریستی علیه ساکنان بی‌دفاع، زنان و کودکان تحت محاصره در شهرهای فوعه و کفریا، بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با گروههای تروریستی در منطقه و کمک به سوریه تأکید کرد.

وی اظهارداشت: سازمان ملل هیچ‌گونه اقدام مثبتی برای جلوگیری از جنایات گروههای تروریستی در سوریه انجام نداده است.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل به اهمیت برقراری ثبات و آرامش در منطقه تاکید کرد و افزود: دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران از برقراری صلح و ثبات و محو گروههای تروریستی – تکفیری در منطقه حمایت می‌کند.

امیرعبداللهیان با یادآوری برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران بر ضرورت حفظ مسئله فلسطین به ‌عنوان اولویت نخست جهان اسلام تأکید کرد. 

**ترکیه برای باز کردن معبر ارسال کمک‌های انساندوستانه به مردم فوعه و کفریا کمکی نمی‌کند

حسین راغب الحسین نماینده مجلس سوریه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات سوری در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب‌اسلامی درخصوص محوریت مسأله فلسطین برای جهان اسلام و حمایت از حقوق مشروع ملت فلسطین، به عنوان برنامه‌کاری امت اسلامی به شمار می‌رود. 

وی افزود: مشارکت رییس مجلس سوریه در این کنفرانس نشان‌دهنده اهمیت مسأله فلسطین و حمایت دولت و ملت سوریه از انتفاضه مردم فلسطین و آزادی قدس شریف است.

راغب الحسین با ارائه گزارشی از اوضاع نابسامان و بحرانی در دو شهر محاصره شده فوعه و کفریا گفت: کمبود شدید سوخت، دارو و مواد غذایی، وضعیت نگران کننده‌ای را برای ساکنان این دو شهر ایجاد کرده است.

وی همچنین با ارائه آماری از شهداء به ویژه زنان و کودکان در فوعه و کفریا تصریح کرد: به دلیل حملات گسترده و محاصره کامل این دو شهر توسط گروه های تروریستی، امکان امدادرسانی وجود ندارد و متأسفانه دولت ترکیه کمکی برای باز کردن معبر ارسال کمک‌های انساندوستانه به مردم فوعه و کفریا نمی‌کند.

به گزارش خانه ملت، نایب رییس کمیسیون آشتی ملی مجلس سوریه با ابراز تأسف از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات گروهک‌های تروریستی در سوریه گفت: سازمان های بین‌المللی و حقوق بشری در قبال جنایات گروه‌های تروریستی هیچ‌گونه اقدام انساندوستانه‌ای برای کمک به مردم فوعه و کفریا انجام نداده‌اند.

راغب الحسین تصریح کرد: دولت و ملت سوریه هیچ‌گاه حمایت‌ها و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را از یاد نخواهد برد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها