بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
نرم افزار قبولی برای آمادگی کنکور دانش آموزان به بازار آمد.
تدبیر24 »نرم افزار قبولی جهت آماده سازی دانش آموزان دبیرستانی برای کنکور سال آینده به بازار آمد.  

این نرم افزار شامل امکانات و امتیازات مهم و بی سابقه ای است. این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای دیگر، امکانات و امتیازاتی دارد. از جمله آن می توان به این موارد اشاره کرد: قبولی، مجموعه کامل تری است، بسیار راحت تر است، این نرم افزار می تواند در وقت تان صرفه جویی کند. کار آمد بوده و میزان سختی سوالات را می توان با آن تعیین کرد و به عبارتی می توان با تنظیمات هوشمند به نیازهای شخصی شما پاسخ دهد.  

گفتنی است، مجوزهای لازم در خصوص نماد اعتماد الکترونیکی، از مرکز توسعه فناوری اطلاعات در رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب و توسط یک شرکت دانش بنیان ارائه شده است.
برچسب ها: کنکور ، نرم افزار ، درس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها