بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
سنای آمریکا در جریان رأی گیری "رایان زینک" را به عنوان وزیر کشور جدید تایید کردند.
تدبیر24 » به نقل از خبرگزاری رویترز، سنای آمریکا با ۶۸ رأی موافق در مقابل ۳۱ رأی مخالف، با تعیین رایان زینک به عنوان وزیر کشور موافقت کرد. او پیشتر به عنوان یک قانون‌گذار از توسعه بخش انرژی حمایت کرده بود.

این در حالی است که در جریان این رأی گیری چند تن از دموکرات‌ها نیز در حمایت از رایان زینک به جمهوری خواهان پیوستند.

رایان زینک قانون‌گذار جمهوری‌خواه از ایالات "مونتانا" یکی از نیروهای ویژه سابق نیروی دریایی آمریکا است و همسرش عضوی از تیم گذار ترامپ بود که درخصوص مسائل کهنه سربازان فعالیت می‌کرد.

رایان زینک در جریان نشست تایید صلاحیتش در ژانویه گفته بود: دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا باید درخصوص قوانین دولت سابق در زمینه محدود کردن فعالیت‌های اکتشافی و حفاری در شمالگان و "اقیانوس اطلس" تجدید نظر کند.

زینک همچنین گفت که دولت فدرال آمریکا باید در تضمین توسعه مناسب منابع آلاسکا با مردم این منطقه همکاری کند.

وزارت کشور (داخلی) در آمریکا با وزارت کشور دیگر کشورها تفاوت دارد. این وزارتخانه در آمریکا وظیفه اداره مناطق فدرالی و منابع طبیعی در کشور را برعهده دارد و بر یک پنجم مساحت آمریکا نظارت دارد که شامل منابع و ثروت‌های طبیعی است و نیز در عین حال به حمایت از منابع زمینی در این مساحت می‌پردازد.
برچسب ها: سنا ، آمریکا ، وزیر کشور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها