بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

از وضعیت دانشگاه ایرانیان اطلاعی ندارم

وزیر سابق ارشاد و اسلامی، از وضعیت دانشگاه بین‌المللی ایرانیان و موضوعات مرتبط با آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، حسینی در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که در مسجد ارک برگزار شد در پاسخ به این سوال که آیا ساختمان لادن تخلیه شده گفت: من از این موضوع خبر ندارم.
وی همچنین اظهار کرد: هم اکنون در دانشگاه تهران مشغولم و کارهای مختلف فرهنگی انجام می‌دهم.
وی در پاسخ به این سوال آیا از آخرین وضعیت دانشگاه‌ها ایرانیان خبر دارد، اظهار کرد: در این دانشگاه نقشی ندارم و از موضوعات مربوط به آن بی‌اطلاع هستم. از دوستانی که آنجا هستند سوال کنید.
وی همچنین در مورد شخصیت مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی گفت: سال‌های سال توفیق آشنایی با ایشان را داشتم و در جلسات مختلف با ایشان همراه بودم، ایشان سالیان سال در زندان رژیم ستم شاهی حضور داشتند و شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند و همواره صداقت داشتند و در خط امام و رهبری بودند.
حسینی گفت: مرحوم عسگراولادی فردی منصف بودند و همگان به انصاف او اعتراف داشتند. وی سیاستمدار دین‌دار بود و از هر ابزاری برای رسیدن به قدرت استفاده نمی‌کرد و همواره تا آخر عمر با ولایت بود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: