بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۷۲۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
همه ی ما می دانیم که سفر به ژاپن پر هزینه است و یکی از گران ترین بخش های هر سفری (البته بعد از بلیط هواپیما) هزینه ی اقامت می باشد. این روزها، بسیاری از مسافران هتل های ارزان قیمت را انتخاب می کنند تا بتوانند هزینه های خود را پایین بیاورند اما اگر جای مناسبی را انتخاب نکنید با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. مسلما شما نمی خواهید جایی را انتخاب کنید که مجبور باشید همواره از ترس اینکه مزاحم کسی شوید نوک پا راه بروید یا نگران باشید که ملافه ها ساس داشته باشند. اما یکی از مهم ترین مشکلات این هتل های ارزان قیمت (خوابگاه ها) نبود جو مناسب است.
تدبیر24 »در این مطلب برخی از شگفت انگیزترین این مهمانخانه ها در ژاپن را به شما معرفی می کنیم، مکان هایی که بسیار بیشتر از جایی برای خواب شبانه هستند.

1- کتاب و تخت، توکیو و کیوتو

این خوابگاه یکی از جالب توجه ترین نمونه ها مخصوصا برای دوستداران کتاب است. در حال حاضر این خوابگاه در توکیو و کیوتو به مهمانان خود سرویس می دهد. درست است که بیشتر کتابها به ژاپنی هستند اما این خوابگاه هر روز کتاب های انگلیسی بیشتری را وارد مجموعه ی خود می کند. فضای این خوابگاه اوقات مناسبی را برای مطالعه در اختیار دوستداران آن قرار می دهد. اما یکی دیگر از ویژگی های جالب این مجموعه این است که شما می توانید با آدم های جالب و باهوش دیگری نیز ملاقات کنید.

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

2- مهمانخانه ی هیتسوجی-آن، کیوتو

این مهمانخانه در کیوتو واقع شده و از نظر محبوبیت با مورد اول برابری می کند. این مهمانخانه تمام چیزهای مرتبط با ذن و احساس راحتی را که از اقامت در خانه های ژاپنی انتظار دارید به شما ارائه می دهد و در عین حال مانند هر مهمانخانه دیگری به شما فرصت ملاقات با سایر مسافران و پیدا کردن اقامتگاه هایی مقرون به صرفه را فراهم می کند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که طرفدار فضاهای شلوغ و پر هیجان هستند، اینجا مکان مناسبی برای شما نیست چرا که فضای بسیار آرامی دارد. اما اگر به جایی برای انجام کارهای شخصی و استراحت و تجدید قوا احتیاج دارید، اینجا صد در صد مکانی عالی برای شما محسوب می شود. اینجا همچنین کاملا نزدیک به قصر سلطنتی و سایر جاذبه های کیوتو است بنابراین موقعیت قرارگیری آن نمی تواند از این بهتر باشد.

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

3- خانه ی K کوهستان فوجی،یاماناشی

اگر فکر می کنید سفر به کوهستان فوجی آنقدرها الهام بخش نیست، بهتر است تجدید نظر کنید! این مهمانخانه و خوابگاه اغلب کلاس هایی را در زمان عصرگاهی ارائه می دهد تا شما بتوانید بهره ی بیشتری از سفر خود به ژاپن ببرید. اگر همیشه دوست داشتید اوریگامی، خطاطی یا هر هنر ژاپنی دیگری یاد بگیرید، این مکان را نباید از دست بدهید. برخی شب ها در اینجا کلاس آشپزی نیز برگزار می شود، بدین ترتیب می توانید هنگام بازگشت به خانه، دوستان خود را با سوپ میسو و سبزیجات تمپورا تحت تاثیر قرار دهید. این مکان همچنین سفری ارزان برای بازدید از دریاچه ی اطراف کوهستان فوجی ارائه می دهد تا بدین ترتیب بتوانید از اوقات خود در این مکان بهترین استفاده را داشته باشید.

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

4- مهمانخانه ی J-Hoppers، اوزاکا

این مهمانخانه در اوزاکا واقع شده و اگر به دنبال جایی برای پر کردن روزهای خود با فعالیت های مختلف می گردید اینجا بهترین مکان است. شما می توانید در بسیاری از تورهای گردشگری در طول روز شرکت کنید، ضمن اینکه خدمه ی این مهمانخانه برنامه های متفاوتی را نیز برای مهمانان خود ترتیب می دهند که از آن جمله می توان به جشن Sunday izakaya اشاره نمود. ضمن اینکه آنها می توانند همواره به شما پیشنهادات متنوعی برای گشت و گذار در اطراف اوزاکا و همچنین رستوران های خوب بدهند. بنابراین بدون شک در اینجا اوقات بسیار خوبی را سپری خواهید کرد.

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

5- مهمانخانه ی روکو، هیروشیما

این مهمانخانه در هیروشیما واقع شده و شاید یکی از مهمترین نقاط قوت آن این باشد که محلی ها نیز برای خوردن غذا و نوشیدنی به این مهمانخانه سر می زنند بنابراین شما شانس این را دارید که با افرادی غیر از مسافرانی همانند خودتان آشنا شوید. علاوه بر اینها، شما می توانید از این مهمانخانه دوچرخه ای کرایه کرده و مطابق پیشنهادات خوب کادر هتل، به بازدید از محوطه ی اطراف بپردازید که تمام اینها سفر شما به هیروشیما را بسیار خاص و خاطره انگیز خواهد کرد. البته این مهمانخانه بسیار پرطرفدار است بنابراین برای رزرو جا زود دست به کار شوید.

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

شگفت انگیزترین مهمانخانه های ژاپن

برچسب ها: ژاپن ، مهمانخانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
0
خیلی دوست دارم روزی یه سفر زاپن برم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها