بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
حق شناس:
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر این که اصلاح طلبان با یک نامزد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری 96 می شوند، گفت: اصلاح طلبان اقناع افکار عمومی، دعوت به مشارکت حداکثری و حفظ و انسجام براساس منافع ملی را در دستور کار خود دارند.
تدبیر24 »محمد جواد حق شناس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره برنامه های حزب اعتمادملی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: این تشکل سیاسی شورایی را برای تعامل و هماهنگی های لازم با احزاب اصلاح طلب، شورای عالی سیاستگذاری و شورای هماهنگی اصلاحات تشکیل داده است.
حق شناس ادامه داد: دفتر سیاسی این حزب در حال تدوین شاخص های مورد نظر برای حضور در انتخابات است. دفاتر حزبی در استان ها نیز با توجه به موقعیت منطقه ای فعال هستند و ارتباطات حداکثری خود را دنبال می کنند و آماده حضور تمام عیار در فضای انتخاباتی هستند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و این که اصولگراها هنوز نامزد خاصی را معرفی نکرده اند، گفت: جریان اصولگرا به عنوان جریان رقیب دولت و اصلاح طلبان، انتظار می رود زودتر نامزدهای خود را معرفی کنند.
حق شناس ادامه داد: جریان اصلاحات که در سال 1392 از روحانی حمایت کرد در واقع در این حوزه حداقل نیازی به طرح مجددی ندارد و این جریان در پایان با یک نامزد وارد فضای انتخابات ریاست جمهوری می شود، بنابراین نامزدش شناخته شده است.
وی همچنین گفت: وظیفه اصلی بیشتر به عهده آقای روحانی و همکارانشان است که در این دوره به جای ارائه برنامه از کارنامه فعالیتشان دفاع کنند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه به ایده و رویکرد جریان اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: ایده ای که اصلاح طلبان از روز اول و حتی از سال 76 بر آن تاکید داشتند و هیچ گاه تا امروز از آن عدول نکردند حرکت در چارچوب دفاع از حقوق اساسی مردم و توجه به پارامترهایی مثل انسجام ملی و یکپارچکی، تمامیت ارضی و همینطور حفظ پرستیز ایران در جامعه جهانی و دفاع از منافع ملی و حفظ حرمت ایرانی و ایرانیان در تمام حوزه ها است.
حق شناس ادامه داد: وقتی ما با خطر دشمن خارجی روبرو می شویم این شاخص ها بیشتر باید مورد تاکید گیرد چرا که وجود هر نوع شکاف و تفرقه به نظام و انقلاب ضربه می زند. اصلاح طلبان همیشه این برنامه را در دستور کار داشتند و مسوولان عالی رتبه و شاخص اصلاحات نیز بر این امر تاکید داشتند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی یادآور شد: ما ممکن است در داخل نقدهایی به اداره کشور داشته باشیم اما هیچ گاه اجازه نمی دهیم دشمن بخواهد دخالت کند. امروز بزرگ ترین پیام برای نشان دادن قدرت که بخشی از آن قدرت نرم است، حفظ انسجام و جلوگیری از تفرقه و ترمیم شکاف هایی است که در جامعه وجود دارد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: اسم آن را گفت و گو، بازنگری در رفتار یا حرکت قانونمداران بگذارند اما روح پیامی که بزرگان جریان اصلاحات پیگیر هستند براساس حرکت در چارچوب قانون، منافع ملی و دفاع حقوق اساسی مردم است و اگر اختلاف نظری هم وجود دارد در قالب رقابت های سیاسی شناخته شده است که باید پیگیری شود.
وی تاکید کرد: بنابراین احزاب اصلاح طلب ائتلاف درون حزبی، اقناع افکار عمومی و دعوت مردم را برای مشارکت حداکثری و حفظ و انسجام براساس منافع ملی در دستور کار خود دارند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره فقدان آیت الله هاشمی و تاثیر آن بر انتخابات به خصوص ریاست جمهوری 96 گفت: به رغم فقدان رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاه ایشان در فضای سیاسی و انتخابات کاملا حفظ است.
حق شناس با یادآوری حضور گسترده مردم در مراسم تشیع آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی که در قید حیات بود به لحاظ تاثیرگذاری در سطح جامعه با هاشمی که در قید حیات نیست خیلی تفاوت ندارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها